Sniktitt på huset vårt ❤️

Endelig er bildene til prospektet klare!

Jeg er veldig glad for at meglerfirmaet vi har valgt, bruker egen fotograf som redigerer bildene selv. De fleste meglere sender bildene utenlands for redigering, og jeg syns det er en kjempefordel at fotografen som faktisk tar bildene står for redigeringen selv.

Nå som leker er pakket bort, og nips og naps og stikkelsbær har funnet veien ned i en eller annen flytteeske, kjenner jeg jo at det fortsatt føles veldig rart. Ikke bare fordi det er så ålreit å ha fått ordnet huset slik tanken min har vært å ha det hele veien, men også fordi det blir ufattelig vemodig å skulle flytte.

Selv om tida er moden for å gå videre, er jeg veldig glad i huset vårt. Og jeg håper så innmari det kommer til å få nye eiere som vil sette like stor pris på det som vi har gjort ❤️

Huset legges ikke ut på finn helt enda, men jeg tenkte likevel å dele noen av bildene med dere 😉


Kroken vår 🙂
 


Blåfargen på TV-veggen skal definitivt på veggen(e) i nytt hus!
 


Trappa er så fin til grønnfargen 🙂
 


Når fotografen e l s k e r hunder 😉 Teo ❤️
 


Kontoret til Peter 😍
 

Også var det megler-spøken, da.. Fotografen hadde som planlagt lagt ved dette bildet helt sist i bildeserien og var spent på meglers tilbakemelding 😉


 

Megler var veldig fornøyd med bildene, men helt avslutningsvis i mailen stod det: “Det siste bildet er helt uaktuelt, hahahahah” 😉
 

/ God tirsdag 

18 kommentarer
    1. For det første, kjempe fine bilder av fint hus!:)
      Likte så godt fargen i gangen, noe jeg kunne sett for meg i min egen gang også! Hva heter den?:)

    2. Hei! Hva heter gråfargen dere har på veggen ved «kroken deres»? Og hvilken farge har dere på lister og tak?
      Nydelig hus 🙂

    3. Synes da det siste bildet var bra jeg 🙂 “Man setter jo aldri bilen inn i garasjen uansett, så se hvor mye plass det er til alt annet en bil!”

    4. Hei Christina! Første gang jeg kommenterer her på din blogg, selvom jeg har lest hvert eneste innlegg siden du startet bloggen:) Elsker måten du skriver på, litt humor, litt ironi, litt om livet hjemme på godt og vondt. saklig og ryddig. en dæsj tull med en dæsj alvor. Jeg digger hvordan det blir en helhet. Kunne ramset opp masse mer som jeg synes er flott med bloggen din,- for jeg syns den er komplett! 🙂 Ros til deg fra meg!
      En annen ting jeg har blitt fasinert(sikkert feil skrevet…hehe), er at den stilen du liker interiørmessig er akkurat lik min, så når jeg ser på bildene dere har lagt ut av huset deres nå, så tenker jeg bare….wow, der vil jeg bo….MED deres interiør, bilder, nips og pynt.Det har blitt så lekkert! Siden jeg selvsagt ikke kan det, jeg har jo hus, mann og en liten pjokk i et flott nabolag i lille Rygge, så tenkte jeg på å ta i bruk noe av “ditt” i vårt hus…hehe:)
      Så siden vi skal pusse opp litt på et rom her så tenkte jeg å høre med deg da…den nydelige blå fargen du har malt bak tv-veggen? Hva heter den? og hva med de resterene fargene på veggene i stua? Ser jo ut som de funker fint sammen? Hva heter den? håper på svar fort…lillegutt ville gjerne ha den blå på rommet sitt, men jeg tror det bare må bli på en vegg da han har ganske lite rom (redd det kan bli veldig mørkt), også en fin farge på de resterende tre. hva passer til den blå? Klarer ikke bestemme meg,,,,akkurat som en viss annen jeg har hørt om!??:);)
      Håper på svar! Og masse masse masse lykke til videre med salg og flytting til deres nye hjem…som jeg gleder meg til å følge reisen på. Klemmer i fleng fra Hermegåsa;)

    5. Ordentlig lekkert og koselig hus! Hadde jeg vært ferdig studert hadde jeg bydd på flekken. Lykke til med salg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg