Megler-hevnen

Det er jo ikke så lenge siden jeg skrev om at bolig-fotografen og jeg bestemte oss for å tulle litt med megler, og tok et fasadebilde av huset som ikke akkurat innbød til salg. (Les innlegget her)

Rotet vi hadde stuet unna i garasjen kom tydelig frem, og dette bildet ble lagt sammen med de andre i den ferdigredigerte rullen – og sendt til megler uten noen kommentar. Han oppdaget det så klart, og presiserte at bildet med garasjen ikke skulle være med, haha 😉

I går hadde megler gjort klar salgsoppgaven, og sendte oss den for gjennomlesing. Jeg var mest opptatt av alle de tekniske detaljene, for å forsikre meg om at alt var riktig.

Bildene som skulle med i Finn-annonsen hadde jeg jo sett før, så jeg sveipet meg bare raskt gjennom dem mens jeg skumleste teksten megler hadde lagt til. Jeg så at jeg nærmet meg slutten da plantegningene dukket opp:

Det gjenstod ett bilde, da jeg sveipet meg videre. Og fikk se dette:


“Hei. Det er vi som eier kåken. Kjøp og løp eller smil og del!”
 

Hahaha! Well played, Mr Megler, well played 😉

* Her finner du huset vårt på Finn.no *

13 kommentarer

Siste innlegg