Overrask noen med en fotobok til jul ❤️

Reklame | Fotoknudsen

Joda, jeg er helt enig i at det er litt i tidligste laget å finne fram julestemningen 11. november, men et par ting er det veldig smart å tenke på allerede nå 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I fjor lagde vi nemlig fotobok for første gang, og det viste seg å bli årets fineste julegave. Og vi har ikke tenkt til å være noe dårligere i år, for å si det sånn 🙂

Bilder er noe av det mest verdifulle som finnes – likevel blir nesten alt vi knipser liggende på mobilen, harddisken, minnekortet eller PC’en. Hva i all verden skal man med fine bilder om man ikke får vist dem frem?!

Og derfor er fotobok så genialt! Om man ønsker å samle feriens fineste bilder i et album, lage en minnebok med de viktigste øyeblikkene, eller gi bort i gave til noen man er glad i.

Med Fotoknudsens hjelp, er det både enkelt og gøy å samle de fineste minnene i en bok 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Å lage fotobok er altså både enkelt, raskt og overraskende moro. Legg til bilder, trekk fra bilder, gjør dem større eller mindre, legg på tekst – og det beste av alt: Man trenger absolutt ikke være teknisk anlagt for å få det til!

Resultatet blir som oftest bra uansett, men det kan være lurt å tenke gjennom på forhånd om man ønsker en fotobok med tilfeldig plasserte bilder, eller om det skal være et slags system. Jeg valgte å samle bildene etter årstid, slik at sidene ble litt mer kategorisert.

Men som sagt blir det bra uansett, for det viktigste er jo tross alt bare å gi bildene den respekten de fortjener: Ut av minnebrikken og fram i lyset! 😉


Årets mest nervepirrende opplevelse må med.. (God Morgen Norge under tvang)

Fotobok kan du lage når og hvor du vil, rett fra PC/Mac, nettbrett eller mobil. Velg mellom å lage fotoboken på Fotoknudsens nettsider (da lagres arbeidet på nettsiden), eller last ned et program slik at alt lagres lokalt på din PC/Mac.

Bruker man mobilen til å ta bilder, kan det være mest praktisk å laste ned “Fotoknudsen”-appen, og lage fotoboken direkte på mobilen.

Uansett hva man velger, er alle programmene både brukervennlige og oversiktlige!


Velg mellom flere ulike omslag på boka: Skinn, lin, magasin-look, eller bildeomslag (som brukt her)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sommerens morsomste minne (for noen av oss) – da fortanna knakk, midt i kyllingsalaten :-/

Jeg regner med det er flere enn oss som syns det er koselig å gi bilder til besteforeldre og oldeforeldre til jul, og fotobok er en helt fantastisk gave å gi bort til noen man er glad i. Ingen gave er mer personlig!

Rabattkode til leserne mine!

Akkurat nå får du 40% på julekort og 30% på alle andre produkter hos fotoknudsen.no ved å bruke rabattkoden: TILJUL.

Julen kommer fortere enn man aner – så kast deg rundt og benytt deg av tilbudet som varer til og med midnatt 22.11.18. Jeg lover deg at du ikke vil angre når førjulstidens viktigste pakke dumper ned i postkassa 🙂

Så gjør litt ekstra stas på bildene og gi de fineste minnene den respekten de fortjener: Lag en fotobok som blir mer verdifull for hvert år som går ❤️

✫ Les mer på fotoknudsen.no 

2 kommentarer
    1. Åja! Jeg har gitt bort fotobok to ganger, en gang til kjæresten der jeg lagde en som fulgte hele byggeprosessen da vi bygde hytte – stooor stas å få! Den andre var til eksen hvor jeg tok med bilder av ungene fra turer og sånt fra tiden etter at vi skilte lag, slik at han og fruen skulle få se litt hva ungene hadde gjort når de var hos meg. Minst like stor stas! :o) Selv lager jeg fotobok hvert år til meg selv, hvor jeg tar med bilder av fugler, dyr og natur jeg har tatt i løpet av året, det er koselig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg