Peters instagramhumor

For noen dager siden, lo Peter høyt da han ramlet over et bilde Caroline Berg Eriksen hadde lagt ut av stua deres på Instagram. For kontrasten var enorm, der Peter og jeg satt på vårt provisoriske kontor ved kjøkkenbordet, med utsikt til vår kaotiske flytte-stue.

Peter syns dette var fantastisk, og postet følgende på sin Instagram:


(Skjermbilde: Stua til @carolinebergeriksenno)
 


(Skjermbilde: Stua til @pappahjerte)
 

Jeg lo høyt sjæl da han viste meg hva han hadde postet, og etter responsen å bedømme, var det ganske mange av følgerne hans som også syns det var artig.

Men så dukket plutselig Lars Kristian, mannen til Caroline, opp i kommentarfeltet:

Og ikke lenge etter tikket det inn en helt fantastisk kommentar fra frua selv:


(“Greit at man er forskjellig” Smelt! 😂😍)
 

Og det var da jeg innså at Peter hadde glemt å nevne det essensielle her, nemlig at vi står midt i det verste flyttekaoset i manns minne. Ikke en liten forklaring om flyttekaos nei, bare: “her er stua vår, der er stua deres, noen som ser forskjell?”

Så kjære Herr og Fru Eriksen, jeg vet ikke hva dere måtte tenke om oss etter dette – jeg vil bare få si: hashtag flyttekaos.
 

/ 🙈

16 kommentarer
    1. MEN det er usunt å ha et slikt forhold til rydding som her og fru Eriksen har. Dessuten er det viktigere å prioritere ungene enn den vasken som burde vært brettet sammen for noen dager siden 😀

    2. Bruker aldri å kommentere,men må slå følge med den over på at dette er grunnen til at jeg følger dere. 😂😂😂😂 Herlig!!!!!

    3. Haha nå ler jeg meg ihjel. Dette var bare det vittigste på lenge 😂😀 det er godt du er selvironisk Christina 😘

    4. Tipper de er rimelig lei av å få slike oppbrukte «humor»sammenligninger hvor den folkelige parten skal få kred for rot og skitt mens de kritiseres for å ha et pent, stylet hjem. Blir småkleint på neste Vixen (for de er åpenbart lei slik dissing), men hei; hva gjør man ikke for noen skarve likes på insta når bloggtallene stuper;)

    5. Akkurat nå vasker jeg taket før huset vårt skal overleveres til nye eiere, utrolig kjedelig jobb – så takk for en lattermild pause! Jeg gleder meg til neste Vixen – både LK og Caroline har humor såvidt meg bekjent, så det skal bli trivelig 😉

    6. Jeg tror tvert i mot at Eriksens er utrolig gode på å samarbeide, og at det er en enkel sak å holde det ryddig. Det er hvertfall sånn jeg ser det for meg når jeg ser bilder av ryddige stuer 😉 Men flertallet har nok rot i krokene som oss, ja – på godt og vondt 😀

    7. Det var en flott og positiv kommentar, Lene. Godt at det fins mennesker som åpenbart vet hva andre tenker, slike som deg. Godt jobba, her kan en være stolt av seg selv. Videre god uke til deg, godt det er helg snart si😉.

    8. Jeg liker godt å ha det ryddig, så hjemme hos oss blir det stort sett bare overfladisk rot, sånn som det gjerne gjør med barn og familieliv. Og egentlig ennå mer når barna har blitt større, og de styrer huset etter skoletid frem til vi kommer fra jobb 😅😅 Vi har system og det er ryddig i alt som ikke synes, da er det ganske fort gjort å rydde det overfladiske. Kanskje det er sånn hos Berg Eriksen også 😉 Jeg synes hverdagen er mye mer behagelig når det ikke er kaos hjemme. Ting har faste plasser, så morgen og ettermiddager går smuuuud, alle finner sine ting og det blir mindre stress og sure miner 😁😁

    9. Du synes kommentarene deres (C og LK) vitner om god stemning? Og din egen, der du kommenterer hennes kommentar? Dette er ikke humor på din og Peters bekostning, det er på Carolines. Men alt dette vet du jo, når du ble så fornærmet over kommentarene deres at du selv måtte lage et innlegg hvor du nedsnakker dem enda litt mer. (I en indirekte tone selvfølgelig, så du kan le det bort slik du gjør med alle poengene dine)

    10. Åhh men i heite huleste;mulig eller å være så surmaget om noe som bare skal ses som en humoristisk greie mellom folk i samme bransje!!!
      Skal man på ramme alvor nitolke ting så negativt så får man komme seg av nettet og revurdere betydningen av det man skriver når det er så spydig og surt der andre tar det som uskyldig humor!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg