Bloggen har blitt ny!

I snart fem år har jeg tviholdt på det gamle, tenkt at bloggen får værra som den er. Det har ikke falt meg inn å endre på noe som helst, men i det siste har jeg følt at tiden har vært moden.

Moden for forandring.

Moden for å ta farvel med dette fjeset helt på toppen:

Litt skrekkblandet fryd naturligvis, spesielt for en som meg som ikke liker forandringer. Men samtidig føles det helt riktig. For mitt nye toppbilde symboliserer for meg noe veldig, veldig artig – nemlig da Horegenseren fikk oss alle til å le. Masse! 😆❤️

Og det var en såpass fin opplevelse at jeg blir i godt humør hver gang jeg ser den fine genseren lyse mot meg. Derfor ble det mitt nye toppbilde.

Håper du også liker Kona til i ny drakt ❤️

/ God ny uke! (med eller uten horegenser) 😄😋

15 kommentarer
    1. Veldig bra👍😀 og hva heter egentlig ‘horegenseren’.. kunne tenke meg å strikke den selv😃🧶😀

      Hilsen trofast leser🙂Nina

    2. Åååhh horegenseren. ❤️ Jeg elsker. Håper en eller annen horestrikkebutikk tar en snartur i dm’sa dine og ordner et samarbeid sånn at vi kan få en oppskrift på en ekte horegenser. Det er nemlig alt jeg trenger i livet.

    3. Flott bilde:) Et spørsmål til en av dine lesere: Jeg kom over en kommentar fra deg der du la ved en link til ei som strikket med 3 tråder fra samme nøste. Jeg benytter meg nå av teknikken og er veldig glad for å slippe å bruke flere nøster på en gang, så takk skal du ha! Men jeg klarer altså ikke å nøste opp i (pun intended) hvordan jeg gjør det med overgang til nytt nøste? Kan du, eller noen andre flotte lesere, hjelpe?

      Og ja, jeg er altså i gang med den berømte horegenseren 😆.

      1. Hei.
        Jeg lar den tråden henge, drar ut tre tråder fra nytt nøste og starter strikkingen med nytt nøste. Men, lar litt tråd henge igjen så jeg kan feste den etter noen omganger med strikk. Den tråden du lot henge igjen fra gamle nøste, fester du også.
        Håper du skjønte hva jeg mente?

    4. Både den gamle og nye headeren din er til å elske, fordi du er akkurat deg ♥ I starten av februar valgte jeg å lage meg ny header, den som er på bloggen min nå. Og takket være deg så har jeg latt meg inspirere av deg fordi du bare er helt fantastisk ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg