Min lille gosse ❤️

Åh, nå har jeg vært tante til lille plutti i 2 måneder! Og jeg visste ikke at tanter kunne bli så forelska 😍

Det verste med å være tante, er at jeg har sett ham altfor lite! Vi har holdt oss langt unna den lille ferskingen, siden vi har hatt tidenes sykdomsvinter. Jeg har enda friskt i minne da lillesnuppa her i huset fikk bronkitt da hun var 7 uker gammel. Det var to grusomme uker med soving sittende, og surklende pust og mammanerver på utsiden av huden – som jeg ikke unner noen.

Men i går var familien Klonk friske og raske, og tok en søndagsutflukt til den lille familien som bor 40 minutter unna. Vi trillet lang tur i sola mens lille plutti sov som en stein.

Han liker å sove når han har besøk, og det gjør jo ikke forelskelsen mindre. Sovende små babyer er jo til å spise opp, nest etter de små tottelottene som lukter så herlig at det må være en av mine favorittlukter i hele verden 👣❤️

Og for ei som meg, som har en kropp som ikke er god på føding og heller ikke stortrives i månedene etterpå, er det ekstra magisk å ha en baby i armene nå fordi jeg bare kan nyte.

Ikke et slarkete bekken som verker når man går tur, ingen melkespreng, ingen såre brystvorter, ingen hemoroider, ingen bleieskift om natten eller mating annenhver time.

Bare kos og overskudd. Og for hver gang jeg får snuse på den lille tassen, vokser både forelskelsen og tante-hjertet seg enda større.

Og så er det selvfølgelig ekstra stas at det er mye som tyder på at han har arvet tantes øyne, som blir til to smale streker når smilet går fra øre til øre 😍

/ Min lille gosse ❤️

9 kommentarer
    1. Ikke kommentar til dette innlegget, men etpar spørsmål siden jeg akkurat hørte på podcasten deres. Igjen.

      Har du sluttet med å ånde på brillene dine, som du lovte i episode en?

      Er det håp for at dere noensinne skal ta opp podcasten igjen? Dere står fortsatt som nummer en for meg!

      1. Nå fikk jeg så latterkrampe at det nesten gikk gæli 😂😂 Ånde på brillene!! Hadde helt glemt det der 🤣 Men kjære GuriMalla, jeg tror du kommer til å gå en fin vår i møte 🤭😉☀️

    2. Herremin, så nydelig! 😍
      Skjønner tantehjertet ditt er i ferd med å eksplodere ❤️

    3. Så koselig innlegg 🙂 du vet ikke tilfeldigvis hvilken strikkeoppskrift teppet er fra? Det var så fint!

    4. Så nydelig😄 ble selv tante for første gang for noen måneder siden, er jo så koselig😍

      Bare lurte på en liten ting. Hvorfor er det greit å legge ut bilder av andres barn, men ikke dine egne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg