Trøtt i trynet

I morges våknet jeg av et gledeshyl fra datteren min. Hun er snart ett år gammel, veldig søt – men ikke så veldig opptatt av dette med søvn. Til gjengjeld er hun veldig glad når hun er våken! Jeg hadde kanskje også vært like glad dersom jeg la meg halv sju hver kveld, men det skjer jo aldri. Derfor må jeg stort sett hver morgen dra meg ut av senga.

Og i speilet møter jeg dette trøtte trynet:

 

Og nettopp derfor er det like greit å ikke se seg i speilet..

 

Men i dag skjedde noe som umiddelbart gjorde meg betraktelig mindre trøtt – og faktisk ganske klar for å møte dagen! For akkurat i det jeg skulle legge fra meg mobilen for å få på meg fillene, må jeg på et eller annet vis ha streifet borti skjermen. For plutselig hadde det åpnet seg en app som jeg ikke husket at jeg hadde.

En app som sminker ansiktet ditt! Først tenkte jeg; nei off, orker ikke dette nå, jeg er så altfor, altfor trøtt.. Men så..

 

“Jeg er fortsatt trøtt.. Dette er ikke morsomt..”

 

“Å jøjjes, haha – det var leppestiften sin, det!”

 


“Hva med knallrøde lepper før kirketid på en søndag..?”

 


“Er det sånn jeg ser ut med smokey eyes..”

 


“Med litt roser i kinn – let this day begin!”

 

I morgen er det mandag – og tipset er herved overlevert! For skulle du våkne like trøtt som meg, så vet du hva du må prøve. Appen heter “MakeUp Genius” (ikke sponset, bare tips!), og funker på alle som har et fjes.. Hannkjønn ingen hindring 😉

Og du..

Jeg fortalte gubben at jeg hadde veldig lyst til å lage et oppfølgingsinnlegg, og at det hadde vært moro hvis du som leser kunne sende meg ditt før- og etterbilde. Han lo høyt og sa at det er det ingen som kommer til å tørre..

Vel – jeg tror han tar feil! Så hvis du har tid håper jeg du i løpet av morgendagen kan sende meg et bilde av ditt trøttetryne, samt et skjermbilde av det beste trøttetrynet ditt ferdig sminket i appen. Begge bildene sender du på mail til konatilblogg(at)gmail.com – og jeg blir kjempegla!

 

/ Bli med og spre litt glede, da vel! 🙂

* Følg Trøtt-i-trynet-kona på Facebook *

3 kommentarer
    1. Du legger ikke ut så mange bilder av deg selv, men jeg vil bare si at du er veldig, veldig pen! Selv om du gjør grimaser og har på deg sirkussminke her (:-p) så ser man at du er veldig pen 😀 Peter er heldig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg