Drømmemannen som forsvant

Jeg innrømmer det så gjerne: jeg er litt hekta på Snapchat for tida. Ikke bare poster jeg mye rart der selv, men de siste ukene har jeg begynt å følge et par skikkelige kjendiser! Og det er en helt absurd greie. For plutselig føler man seg som en ordentlig starstruck flue på veggen hjemme hos en famous celebrity.

Akkurat nå er for eksempel Rihanna i Paris, og i helgen satt hun oppe i Eiffeltårnet og spiste middag og drakk vin. Og jeg fulgte med fra sofakroken i lille Larvik.

Men tilbake til selve saken. For rett før helgen hoppet jeg bokstavelig talt av glede, da jeg tilfeldigvis oppdaget at min store ungdomsforelskelse var å finne på Snap.

Vi snakker om gutten som preget plakat-veggene mine på jenterommet på midten av nittitallet, gutten jeg var overbevist om at jeg kom til å gifte meg med – gutten som fortsatt har en plass reservert i hjertet mitt. Bare fordi han var så usannsynlig kjekk i rollen som Jordan Catalano.. Oh yes. Jeg snakker selvsagt om:

Jared Leto.

 


“Hello Jared? Yes, my name is Christina, I might be just a girl from Norway, but no one loves you as much as I do..”

 

For da jeg var fjortis, gikk en fantastisk ungdomsserie på tv’n som het “My so-called life”. Tusener av pikehjerter ble fylt med sommerfugler når Mr. Leto viste seg på skjermen.

Og nå følger jeg ham altså på Snap! Forventningene var skyhøye.. Hva slags liv lever han? Hva fyller han dagene med? Hvor kjekk er han nå, tjue år etter gjennombruddet sitt? Som sagt har jeg bare fulgt ham på Snap i noen få dager..

Men.. Eh.. Jeg begynner allerede nå å innse et par ting. For javisst er han fortsatt like ansiktspen.. Men på tre dager har han postet ørten bilder som dette:

 

En av Jareds mange filmsnutter av sine to ben på tur.. (Skjermbilde av @jaredleto sin Snapstory)

 


Et av mange trær han så på veien.. (Skjermbilde av @jaredleto sin Snapstory)

 


Og det skulle vise seg at han var litt mer.. fargerik.. enn jeg hadde sett for meg.. (Skjermbilde av @jaredleto sin Snapstory)

 

Snakk om antiklimaks! Alle årene jeg ventet og drømte, og nå skulle jeg endelig få være en del av hans liv. Og alt jeg får er bilder av bein og trær? Hva skjedde med drømmemannen? Hvor er den hvite hesten? Jeg vet at det er veldig tidlig å si dette, vårt forhold er jo bare noen dager gammelt, men..

Beklager altså, Jared.. Etter alle disse årene hvor du har hatt din egen lille romleplass i en liten avkrok i hjertet mitt.. Så tror jeg kanskje ikke at du er helt min type likevel.

Og jeg tror ikke det er meg.. Det er deg.

 

/  Jaja, får ta til takke med Peter, da 😉

* Følg Ekskona på Facebook *

16 kommentarer
    1. Å, kan tro jeg husker,han var den desidert vakreste mannen på jord i den serien ❤ tror faktisk jeg kan de fleste replikkene han hadde(var jo ikke så mange han hadde da 😁), og det var stor krise i heimen da det viste seg at serien ikke skulle fortsette å produseres! Er lykkelig gift den dag i dag, men må innrømme at hjertet mitt galloperte et bittelite øyeblikk da jeg så navnet hans på trykk her på bloggen din 🙈følger både deg og din kjære på blogg og snap og syns dere er hysterisk morsomme og herlige mennesker.

    2. Å herregud! Kjenner jeg rødmer av tanken på Jared Leto i “My so-called life” 😀 Han var hunken over alle hunker (Tilogmed over Leonardo Di Caprio som kom litt senere). Slik som feks han dritkjekke gutten på ungdomsskolen som “alle” var forelsket i. Han var tøff,kjekk, var populær, fikk hvilken som helst jente. 20 år er gått… No affence, men i dag er han overvektig, skallet og kjører lastebil… Ikke drømmemannen i dag dessverre:/ Nei,Jared… Noen drømmer burde kanskje forblitt drømmer…

    3. Jeg har faktisk møtt Jared Leto en gang, på gata i London. Han var utrolig hyggelig, stod en stund og pratet med venninnen min og meg, og holdt meg i hånden!!! ❤️
      Ingenting vil noen gang toppe det møtet for meg 😉

    4. Hvilke andre følger du? Er det mulig å dele navnene dems? Er ikke like lett å finne dem som på insta =P

    5. Hehehe 😂😂 Har fulgt han en stund….kan love deg at det ikke blir noe bedre 😂 Har lurt på om han faktisk bor på fjellet/i skogen noen ganger 😜😜

    6. Du er bra tøff som tar screenshots på snapchat når den som legger det ut kan se at noen har gjort det (Y) Litt sånn yolo, the rules don’t apply to me? 😀

    7. saumfaring fortsetter – jeg stod ved siden av jared leto på en bar i thailand men jeg var så full og visste ikke hvem han jared var som alle drev å jokka meg på leggen om. my life is great.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg