Hjelp – vi skal være med på Bloggerne!

Altså.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. De som kjenner meg godt, vet jo hvor svak jeg er for pute-TV i alle varianter. Jeg elsker TV-programmer som er så flaue at man ønsker puta man holder foran ansiktet er hakket større. Men.. Til våren skal altså min kjære mann være med i femte sesong av “Bloggerne“. Å se Pappahjerte på skjermen blir garantert bra TV – men tror du det lar seg gjøre å filme en familiefar isolert fra resten av familien, da? Nei nettopp. Så gjett hvem som ønsker seg en hel drøss med puter til jul i år!

 

 

Yes, jepp, herrejemini, det er meg. Okei, så har jeg kanskje min egen blogg, og jeg er ikke akkurat selvhøytidelig. Jeg kaller en spade for en spade, og er ikke spesielt flau for å bjuda på verken det ene eller det andre. Men saken er den, at jeg misliker oppstuss. Samboeren min derimot, elsker det.

Så nå skal du få høre en hemmelighet som bare gubben, og Vegard Normann (produsenten og regissøren bak “Bloggerne”) vet: Peter brukte nesten et halvt år på å overtale meg til å være med. I så lang tid nektet jeg, at han til slutt måtte dra meg med til Oslo og inn på kontoret til Vegard, sånn at selve hjernen bak programmet kunne snakke meg til “fornuft”. Til tross for lovord om at dette kom til å bli artig, så tok det enda noen uker før jeg til slutt gikk med på å slippe kamerateamet inn i hjemmet vårt.

Selv om det har blitt mye filming siden i sommer, har vi klart å holde hemmeligheten for oss selv. Men da det i går ble offisielt, tikket denne meldingen inn fra en av mine beste venninner:

 

 

Og hun har jo såklart helt rett, dette er SÅ ikke meg! Heldigvis er det jo mannen min som er hovedpersonen, så jeg satser egentlig på at jeg kommer til å svinse rundt i bakgrunnen som en grå liten mus 🙂 Nytt i denne sesongen er at det skal være med hele 12 bloggere, og at programmet skal gå fra mandag til torsdag i fem uker. Uten å røpe så mye av hva som kommer til å skje – så skal jeg love deg at “El corazón de padre de familia” (“Familien Pappahjerte”, takk til google translate) kommer til å bidra med alt annet enn glitter og glamour.

Vi tenkte jo på forhånd at vi “bare kunne rydde stua og ta oss sammen og late som vi ikke er verken trøtte eller stressa” hver gang kamerateamet skulle filme oss. Jeg skal love deg at det var lettere sagt enn gjort, haha! Men selv om jeg gruer meg, så gleder jeg meg litt også. Jeg er kanskje aller mest spent på å se hvordan livet i “Casa Pappahjerte” kan bli bra tv.

Så gjenstår det å se hvem som egentlig hadde rett: Gubben som så veldig gjerne ville på TV, eller kona hans som trives best blant putene 😉

 

/  Godt det fortsatt er lenge til våren!

* Følg PuteTV-kona på Facebook *

11 kommentarer
    1. Første gang jeg kommenterer på en stor blogg, trur jeg…men når et nært(?) familiemedlem skal på tv, så må man jo!
      Nå som Jakten på kjærligheten er kommet til veis ende (har du et favoritt-øyeblikk denne sesongen?), så er det godt å ha nytt pute-tv å se fram til, hvis det nå blir nødvendig med puter, da..? 🙂
      Heier på deg!

    2. Haha… Synd du ikkje har ei bod og gjemme deg i… ;-D
      Hils Pappen, og gratulera så masse til dåkke begge…Hehe … Eller ivertfall Pappen..
      ;-D

    3. Önskar du nån särskild färg på puten min vän??!!! Det är ju SKITskoj, wohoooo!!!! Vad glad jag blir för er skull- o för vår skull ikke minst!!! Men vad f-n, kan jag se det, på datorn da…… ;-( LOVA att du mld mej när det är dags!!!!! Kram o klemz

    4. Tremenning LJ: Haha! Du skulle bare visst hvor mye jeg har tenkt på deg og BE det siste halve året.. Ser fram til å motta snapper fra dere til våren, for å si det sånn! Fra bak putene, såklart 😉

    5. Frode: Den som hadde hatt en bod! Mulig vi får sette opp en i løpet av vinteren, type redskapsbod.. Fryser vel ratt ihjel utti der da. Hehe 🙂

    6. helene: Åh, episode 4 er litt forsinket dessverre! Men den kommer i løpet av uka, så fort sykdom er ute av huset igjen 🙂 Koselig at du gleder deg!

    7. Så gøy!!! 🙂
      Jeg er fast leser både til deg og mannen,digger dere begge 2. Også kidsa da,plutten som er prikk lik sin mor,og lillesnuppa som er som snytt utav ræva på far sin (i ordets rette forstand )(!) Hihi😍 keep up the good work-jeg heier på dere. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg