De lovet å være snille med oss…

“Bloggerne” begynner på TV2 Livsstil om bare få uker, og som de fleste av dere vet, så er jo Pappahjerte en av årets nykommere i serien. Som jeg har skrevet om tidligere, så brukte han et halvt år på å overtale meg til å slippe kamerafolkene inn i vårt hjem – og selv om jeg til slutt sa ja, så må jeg jo bare innrømme at jeg gruer meg fryktelig til å se resultatet..

Man in paper bag on head showing with forefingers isolated on white background.

Vi har jo faktisk ikke peiling på hva vi kan vente oss, men Peter har hele det siste året prøvd å trøste meg med at “klipperne har lovet å være snille med oss”. Innspillingen har pågått over en ganske lang periode, og det begynner å bli en stund siden vi ble ferdige med de siste opptakene. Derfor hadde jeg på en måte glemt det litt..

Helt til denne uka. Da ble det nemlig sluppet en promo-video av årets sesong. Både Sophie Elise og Anna Rasmussen lyste opp tv-skjermen i noen sekunder og alt så veldig fint og flott ut, helt til… vel… dette:

 

 

/ Tusen takk til de “fantastiske” folka i klippen 😉

* Følg TV-kona på Facebook *

38 kommentarer

Siste innlegg