Morsdag på lekeland

I dag har gubben og jeg tilbragt Valentines day på Lekeland, med en liten skokk unger høye på bursdagsvibber og rusa på sukker..

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å blogge i kveld, for ikke bare er jeg dødssliten – men det var såpass stor ståhei på Lekeland at jeg klarte å pådra meg en strekk i nakken. Og det er ganske godt jobbet siden jeg holdt meg i ro ved skravlebordet hele tiden, mens gubben klatret og lekte og kastet seg utfor skliene, akkurat som han pleier 🙂

Men det er jo også morsdag i dag – og denne dagen har en helt spesiell plass i hjertet mitt 🙂 For fire år siden hadde jeg termin på selveste morsdagen, og jaggu kom ikke den lille gutten til avtalt tid! Jeg glemmer ikke den søte sykepleieren som kom bort til meg da jeg lå på postoperativ avdeling etter keisersnittet, og gratulerte meg med bebis på selveste morsdagen. Jeg takket, og spurte om hun visste når jeg kom til å få tilbake følelsen i bena mine igjen, haha 🙂

Det er noe fint med at alle mammaer har sin egen dag! Valentines day derimot.. Ikke for meg. Det er noe med kos på kommando jeg ikke liker, derfor feirer vi ikke kjærlighetens dag her i huset. Men heldigvis er det mye hverdagskjærlighet sånn ellers! Det ble jeg minnet på da jeg scrollet på facebook nå i kveld:

 

Bilde: Bloggerne/TV2 Livsstil

 

/ God søndag – med eller uten feiring av kjærligheten! 🙂

* Følg Morsdags-kona på Facebook *

4 kommentarer
    1. Aw,tenk å føde på morsdagen💖
      Og morro med spm om når du får igjen følelsen i beina
      😂 jeg tok lystgass under fødselen,og hadde distriktets kuleste jordmor, som også jobbet på sykehuset den kvelden jeg fødte. Gubben hadde med ipad og vi så på Gabriel Iglesias mebs jeg puffa lystgass oh vi telte rier. Så kom hu inn og holdt med rundt fota mens hu sa at hu digga han (Gabriel) og jeg bare “du…du! Jeg er egentlig veldig kilen under fota men nå kjenner jeg ingen ting 😂 også var det et opphold i fødinga da ikke noe skjedde,så gubben og jm studenten satte seg ned. Da hylte jeg noe sånn som at” jeg føder Caj,hvordan kan du tenke på å få deg f**** nå?!” rimelig flaut men midt oppi alt så trudde jeg han skjekka opp jm studenten 😂😂 men de måtte bare sitte litt etter at jeg hadde liggi å klemt handa hans i 4 timer

    2. Jeg er enig. Jeg syns morsdag er koselig, og datteren min elsker den dagen. Så den feirer vi med pakke og bedre frokost. Men Valentine kan jeg styre meg unna. Følte jeg måtte en gang, da jeg var sånn 17-18 år, fordi alle andre gjorde, men jeg syntes hele opplegget var kleint da også 😉 Typen syntes det var koselig da, og etter det ble slutt prøvde vi på igjen ett par år etterpå, og han hadde fremdeles spart på kortet jeg hadde gitt han. Hehe! Jeg liker spntanromatikken, syns det er mye bedre enn at vi blir påtvunget hjerter og kjærlighet på grunn av en dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg