Når Peter pynter

Da jeg var på besøk i ungkarsleiligheten til Peter for første gang, husker jeg hvor superstolt han var av TV-veggen sin. Den hadde han nemlig tapetsert da eksen flyttet ut, litt sånn opprørsk og rebelsk og nysingel. Så den veggen ble svart. Kølsvart, med et slags skinnende blomstermønster. Veldig mandig, men også helt utrolig støgg.

Jeg holdt ut med den veggen i nesten to år, før den ble lys og fin. Peter bryr seg ikke en pøkk om interiør, og for å være helt ærlig: han har rett og slett ikke peiling heller. Da vi for eksempel skulle finne ut hva slags lampe vi skulle ha i trappa opp til andre etasje, foreslo jeg en stor og fin en som kunne henge fra taket. Peters forslag var en svart liten vegghengt nattbordslampe.. Siden da har jeg liksom fått frie tøyler når det kommer til interiør.

For en liten stund siden fikk jeg endelig kjøpt en Lightbox, de fine lampene som man selv dekorerer med bokstaver og symboler. Jeg elsker å leke meg med ord og korte setninger, og skifter gjerne bokstaver så ofte jeg har tid. Denne uka har lampa stått litt her og der:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Greit å bli minnet på en tidlig morgen!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Greit å bli minnet på dette også i blant, haha 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mangler æ, ø, å – så det blir mye engelsk, da..

 

Peter er som sagt ikke opptatt av interiør, men hvordan i huleste kunne jeg unngå å forutse at han kom til å elske akkurat denne lampa?! Egentlig burde jeg jo være litt glad for at han nå endelig ser ut til å vise et hint av interesse for hvordan det ser ut hos oss, det er bare ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ God helg folkens! 🙂

* Følg Kona til interiørkongen på Facebook *

16 kommentarer
    1. Jippi…endelig litt interiør, småbarn-style. Har nemlig prøvd å snik titte litt i bakgrunnen på bildene deres og det ser så fint ut:) Gleder meg til 3 årskrisen, siden jeg er midt i den selv;)

    2. Eeeeelsker Peter sin! Den hadde vært fin å ha i stua her da mannen er engelsk og hadde ikke skjønt bæret 😂
      Hvor har du kjøpt lampen?

    3. Jeg sier som de andre; Elsker den lampe. Hvor har du fått tak i den!? 😀
      Digger Peter sin tekst hehe 🙂
      Ser de mange mulighetene med en slik lampe 🙂
      God helg til dere!

    4. Det er klart vi må ha litt småbarn-style-interiør på denne bloggen! 😉 Tenker vi har mange tips og triks å lære av hverandre.. Og den 3-årskrisen er ikke så dum, den! Så lenge det ikke ender i brudd/flytting da, såklart 😉 God helg!

    5. Mulig at hjernen min ikke er helt som alle andres… Men den pynten ved siden av Christina og Peter-lampa, er den tilfeldig..? For jeg får noen sterke assosiasjoner…🙈
      Har forresten grini meg til å få denne lampa i bursdagsgave, så nå gleder jeg meg stort! 😍

    6. Hei!
      Har et spm. jeg håper du gidder å svare på 🙂 Jeg har kjøpt lysboksen til mammaen min, men det var helt andre bokstaver som fulgte med i pakken jeg kjøpte. Hvor i all verden har du fått tak i så sprek skrift?! Vil gjerne kjøpe til moren min!! På forhånd takk – og ha en god helg 🙂

    7. Ingunn igjen: Haha! Det tenkte jeg ikke på før du sa det.. Men altså.. Ser jo hva du sikter til 🙂
      Da blir du nok fornøyd på bursdagen din ja, lampa er knall! Hurra! 🙂

    8. Anonym: Hei hei! Ja, det har du rett i, jeg kjøpte en pakke med ekstra bokstaver som het “Hand drawn”. Både minikids.no og barneglede.com har dem 🙂 God helg til deg og!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg