Relationship Goals

Verken Peter eller jeg har noensinne fått så mange kommentarer og tilbakemeldinger som i løpet av denne uken. Det har haglet inn nye ting hver eneste dag, og det er tydelig at veldig mange har fått med seg familien Klonk på Bloggerne. Nå som dere vet hvor glad jeg blir av likes og kommentarer (haha!) – så kommer det vel ikke som noen overraskelse at jeg denne uken har følt meg helt overveldet!

 


Jeg har fått en kommentar!

 

Sånn helt personlig må jeg innrømme at når vi har sittet foran skjermen og sett episodene, så har vi hele uka vært mest opptatt av hvordan vi har blitt fremstilt som enkeltpersoner. Et trøtt morratryne der, hull i sokken her. Rot i stua der, en slitt kosebukse her. Ting vi la merke til, men som kanskje ikke betydde så mye for andre enn oss.

Og det var vel også ganske tydelig i kommentarfeltet – for der har spesielt én ting gått igjen. En ting som kom veldig uventet på både Peter og meg, nemlig alle kommentarene om forholdet vårt – og at mange mener vi er Relationship goals! Slå den, da 😉

 


Du och jag <3

 

– “Hæ?“, humret Peter da jeg nevnte det den første gangen, “Er vi relationship goals?!

Også lo vi litt til, før han fortsatte: – “Hmm.. Ja, jo – vi har det vel kanskje ikke så verst?

Det var et ærlig svar, for for oss så er det liksom bare hverdagen vår som vises på TV. Vi er jo bare Peter og Christina, sånn vi alltid har vært. Så at vi skal være et forbilde når det kommer til forhold..? Det er helt seriøst en tanke vi aldri har tenkt før.

Men desto koseligere er det jo å bli minnet på, for vi føler jo selv at vi har det veldig bra sammen. Men at det liksom skulle sprette ut av skjermen på den måten det tydeligvis har gjort, det kom litt uventet. Oppi hverdagen og alt kaoset med to unger og hund og hus og garasje og redskapsbod, så er det lett å glemme de tingene som liksom fungerer greit. Det er lettere å bekymre seg for om barna får i seg nok mat eller om hunden er bra i magen igjen.

Men takket være alle disse fine kommentarene om relationship goals, så har vi nå fått en liten påminner om at vi må huske å sette pris på forholdet vårt også! Ikke bare være fornøyde med at vi har det bra. Vi må fortsette å være glade for at vi ler så vi nesten kreperer hver eneste dag, at vi liker den samme musikken, at vi trives i hverandres selskap, at vi stoler på hverandre, at vi setter pris på de små tingene, at vi kan tisse med døra åpen.

Okei da, det siste der er kanskje ikke så viktig, men det er praktisk da 😉

 

/ God helg – og takk for alle påminnelsene 🙂

* Følg Samlivskona på Facebook *

28 kommentarer
    1. Dere er så søte sammen. Dere er begge to naturlige, morsomme, ærlige og flotte mennesker som gjør den serien! Om jeg kunne hatt den samme gode stemningen sammen med min framtidige mann, da er vi heldige.
      Stå på videre.
      Anja

    2. Som jeg skreiv på bloggen til “sønnen din” Hahhaha! Så har de helt rett! For forholdet deres er slik jeg håper at jeg og min kommende mann skal ha etter vi evt får barn! For dere er begge så utrolig jordnære og EKTE!
      Digger dere altså! 😀 <3

    3. Så fantastisk innlegg.
      Jeg har følgt Peter en stund, og deg dropper jeg innom innimellom.
      Har dessverre ikke fått sett Bloggere ennå, men klar for maraton imorgen.
      Som fast leser av Pappahjertet er det ikke til å unngå å forstå at dere har ett fantastisk forhold. Måten Peter skriver på viser en trygghet og kjærlighet både til deg og ungene.
      Lykke til videre ♥

    4. Men det er jo sant, absolutt relationship goals her ja 🙂 Syns det var veldig gøy å få følge dere gjennom Bloggerne, og dere er akkurat slik jeg trodde dere ville være – morsomme og ekte! Fortsett sett sånn 🙂 Ha en strålende kveld 🙂

    5. Dere er jo så fine 🙂 Veldig gøy å følge dere på skjermen! Bare synd episodene er så korte.. kan jeg spørre hva du gjorde før du ble blogger på heltid? 🙂 Du har kanskje svart på det 100 ganger før, så beklager hvis du har det, men har akkurat begynt å følge deg 🙂 klem!

    6. Man skal ikke kimse av å kunne tisse med døra åpen. Jeg bruker å si at man ikke er ordentlig venner før man kan raper og fise sammen uten å bli flaue. Dere er et godt forbilde for mange på forhold. Dere respekterer hverandre og dere ser ut for meg som om dere er bestevenner i tillegg til kjærester, det er så utrolig viktig! Aj laik itt! ♡

    7. Har akkurat sett episoden, og noe hull i sokkene la i hvertfall ikkje jeg merke til.:-) Dere ser ut til å ha det fantastisk sammen, to hærlige sjeler, rett og slett! 🙂 Ønsker dere en fortsatt fin helg og en god påske!

    8. Åå dere er så søte!!! 🙂
      Og dere kler virkelig TV-skjermen bra altså, synes det er så koselig å følge med på dere og dere er absolutt de jeg liker å se på! 🙂
      Herlige lille familien <3

    9. Synes det er kjempe kjekt å følge med på dere, ser på bloggerne bare fordi dere er med(spoler gjennom Riise 😂) ha en super påske 👏👏

    10. Hellu!! Ja ni är så goa båda två❤ Genuina, äkta o massa humor!! Jag har diggat er båda helt från förste stund Christina!!! Klemz kram o tjing tjohoooo

    11. Det er helt sant. Har sittet å tenkt på det hver gang dere er på tv eller podkast. Blir helt fasinert over h otdan dere komuniserer å humoren deres. Set pris på det. Radar par på godt norsk hehe

    12. Dere virker som et supert og hyggelig par! Man ser virkelig at dere er bestevenner så vel som et par, og det er veldig fint 🙂 Gøy å se dere på skjermen sammen! Det virker som dere har gjort det i årevis!

    13. ååååh jeg digger dere, det er så koselig og se dere på bloggerne og jeg kjenner jeg blir så glad når jeg ser dere på bloggerne, takk for at dere deler. Er så fint og se på 🙂 kos deg masse i dag på palmesøndag 🙂

    14. Det siste er faktisk drit viktig, og bra spør du meg!:) takk for at dere skriver blogger, og eksponerer dere på TV, uten å vise en perfekt fantasiverden som så mange andre gjør. Sunt og bra! Digg å se noen i samme fase som oss, som faktisk har det ganske likt som oss og – og det er bra nok!!!
      Lykke til videre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg