Spiker’n i kista

Til tider blir jeg både oppgitt og frustrert over at min kjære mann er så ufattelig distré. Ikke bare er han et notorisk rotehue, han er også et notorisk susehue.

Dette går selvfølgelig mest utover meg, og det hjelper jo ikke at gubben selv mener jeg tar feil! Han nekter for at han er distré, men at det heller skyldes en kombinasjon av “kreativitet” og “intelligens” som gjør at “hjernen hans tenker mer enn gjennomsnittet og derfor bare faller ut litt iblant”..

 

Full length view of a tired man. Fish-eye lens used. High resolution image taken in studio. Isolated on pure white background.
I got the brains.. And the creativity..

 

Men i dag klarte han faktisk å servere meg mitt endelige bevis på sølvfat. Takket være dette blogginnlegget, føler jeg nå det er opplest og vedtatt en gang for alle.

For hvordan er det egentlig mulig å jobbe i 10 minutter med dette bildet, redigere bort logo, justere farger – og IKKE oppdage refleksjonen i speilet?!

Peter så det seriøst ikke selv, før han ble gjort oppmerksom på det i kommentarfeltet…

 


Hupps..

 

Og derfor, kjære Peter, kan jeg én gang for alle slå fast at du er helt sinnssykt distré. Og et skikkelig susehue.

Men rumpa var fin da 😉

 

/ Når enden er god, er allting godt!

* Følg Konatil på Facebook *

17 kommentarer
    1. Små rumpetroll, små rumpetroll er morsomme å se
      små rumpetroll, små rumpetroll er morsomme å se
      Små froskene, små froskene de hopper fort av sted
      små froskene små froskene de hopper fort av sted
      Men øre, men øre får ingen frosker ha
      men øre, men øre får ingen frosker ha
      Å rompene, å rompene, dem vokser de i fra.
      Å rompene, å rompene, dem vokser de i fra
      Ko-ak-ak-ak,ko-ak-ak-ak
      ko-ak-ak-ak-ak-ak
      ko-ak-ak-ak-ko-ak-ak-ak
      ko-ak-ak-ak-ak-ak

    2. Dette beviser nok en gang, at rumper aldri har vært mitt store fokus, til andre jenters store sjokk. Jeg så det seriøst ikke før du skrev dette innlegget, haha!

    3. Verste var at Peter trodde det først også, hahaha 😀 Måtte kikke to ganger selv, de lysforholda gjorde den mannerumpa rimelig ugjenkjennelig 😉

    4. Hahaha 🙂
      Jeg er livredd for at noe sånt skal skje når man har selfie-bonanza 😉
      Godt du stiller opp for mannen din å ikke gjør narr av han 😉

    5. Seriøst? Jeg lette og lette etter noe uvanlig i hans eget blogginnlegg. Lurte på hva i all verden som var så galt med dette bildet, da, lette til og med etter tegn på nakenhet, da jeg har sett lignende blemmer tidligere i andre blogginnlegg (og finnannonser). Men jeg måtte helt ned i teksten, og så tilbake og kikke en gang til før jeg så det. Dette til tross for innlagt rød pil… Tror seriøst jeg holder på å bli gammel! 🙂

    6. vil bare med dele at jeg også har begynt å se på SKAM. Og i dag våknet jeg med den største kvisa på haka. Er ikke en tilfeldighet lenger tror jeg haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg