Storm i et kjøkkenglass

Jada. Snakk om å sette i gang en gigantisk storm i et stakkars lite kjøkkenglass! Hadde jeg visst at min kjære mann kom til å lage blogg-baluba av at jeg stilte ham et lite, ubetydelig spørsmål (les innlegget hans “Ser du noe nytt eller?” her) – så hadde jeg virkelig veid mine ord..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For nå går flesteparten av Peters mange tusen følgere rundt og grubler på hva det er jeg har gjort som Peter enda ikke har oppdaget. Jeg har gjort noe, men hva?

Da jeg oppdaget at han hadde blogget om det, ble jeg først flau – fordi det virket på Peter som at han trodde det var en kjempeviktig ting. Men så begynte jeg å lese alle de gode (og mindre gode) forslagene fra leserne i kommentarfeltet, og innså at det ikke er annet enn komisk hele greia. For da alt dette skjedde, og jeg spurte Peter om han hadde oppdaget noe nytt i det siste, så fulgte jeg opp med at det var en ting som jeg trodde at han faktisk ville bli litt glad for. Dette husket han ikke selv da han skrev blogginnlegget sitt, men det gjorde jo forslagene i kommentarfeltet enda artigere 🙂

Mine favoritt-forslag:
– At jeg har fått en ny kvise på haka
– At jeg har fjerna all alkoholen i skapet
– At jeg er gravid
– At jeg har barbert leggene
– At jeg har fått rumpeimplantat
– At jeg har voksa barten

Det morsomme er jo at han fortsatt ikke har funnet ut hva det er jeg har gjort, selv om jeg føler på meg at det er like rundt hjørnet nå.. Og det verste er jo at uansett hva det viser seg å være, så kommer det til å bli et gigantisk antiklimaks både for leserne og for Peter selv, haha!

Vær så snill å huske på det da, når han avslører hva det er – at dette ikke var ment som en sak for bloggen.. Herregud, tenk om det var at jeg hadde tatt en piercing på et sted sola sjeldent skinner? Eller at jeg hadde vært innom dagkirurgen og operert bort et par hemoroider? (Bank i bordet, måtte de aldri komme tilbake) Herregud, da ville hele denne balubaen blitt en smule pinlig, eller?!

Ja, også må jeg nevne en liten ting til. I går kveld ropte Peter med selvsikker stemme fra kjøkkenet at han hadde funnet ut hva det var, men at han “ikke gadd å gå og sjekke det ut nå”. Så da var jeg litteranne lurefis, og svarte “Åja, så du må GÅ for å sjekke det ut?

Og da ble han skikkelig forvirret igjen..

Jeg hadde litt dårlig samvittighet for dette, men da jeg tidligere i dag oppdaget at han hadde postet et innlegg på bloggen sin som jeg ikke får lov til å lese, så forduftet all dårlig samvittighet som dugg for solen. Jeg skjønner virkelig ikke hva det innlegget kan handle om, men jeg har bestemt meg for å holde meg unna bloggen hans.

Men i gjengjeld skal han i alle fall ikke få et eneste hint om hva det er jeg har gjort 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ It drives him c r a z y !

* Følg Konatil på Facebook *

2 kommentarer
    1. Jeg må inrømme jeg ble irriterende nysgjerrig med en gang han la ut innlegget, og lurer enda siden det ble blåst opp såpass..;) Men du, storm i et kjøkkenglass.. er det svaret? Nye glass?
      God helg da 🙂 #kanikkeventemedåfåvite

    2. Dere er så søte som holder på slik dere gjør 🙂 Tydelig at dere passer sammen, for dere er jo både like voksne og barnslige/barnlige begge to 😉
      Kan ikke skjønne noe annet enn at det bare MÅ være gøy å være barna til dere to i et så morsomt hjem 🙂
      Adoptere meg? ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg