Popcorn og herlig mammahumor!

/ Sponset innlegg

Dette er nesten litt flaut å innrømme, men først nå har det virkelig gått opp for meg hvorfor film er best på kino!

 

 

På mandag var nemlig jeg og et knippe andre bloggere så heldige å få se “Bad Moms” som har premiere førstkommende fredag. Og mens jeg satt i den tussmørke salen, innså jeg flere viktige ting som skiller en tur på kino fra en film i sofakroken hjemme – for oss småbarnsmødre:

  • En hel film, fra start til slutt. Ingen avbrytelser fra babycallen.
  • Ingen mannfolk som lurer på hvor han har lagt bilnøklene.
  • Ingen hund som må ut og tisse midt i filmen.
  • Ingen oppvaskmaskin som burde vært tømt.
  • Ingen søvn som kommer krypende fordi volumet må holdes lavt.
  • Ingen støvdotter som sperrer for utsikten.
  • Ikke en eneste hoppeku som forstyrrer sidesynet.

Det er jo på kino vi mødre må se film! Der vi i minst 90 herlige minutter kan synke ned i et sete og få litt sårt etterlengtet fri fra hverdagen, mens vi nyter en bedre film uten avbrekk. Det er jo rene terapien!

Og hvis du er like glad i skikkelige feel-good-filmer som meg, så MÅ du faktisk komme deg på kino og se “Bad Moms” 🙂

 

 

Jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente, men i forkant ga jo tittelen meg en viss anelse om at jeg var midt i målgruppen 😉 Og filmen var faktisk knallbra! Jeg storkoste meg underveis, og likte spesielt de ulike twistene som var umulige å forutse. Dessuten elsker jeg filmer der jeg bare le høyt, og den tidvise drøye humoren i filmen passet den perfekt.

Og ja.. Kremt.. Jeg må jo innrømme at det til tider var lett å kjenne seg igjen også:

 

 

 

Filmen handler kort fortalt om Amy (spilt av Mila Kunis), som er en hardtarbeidende tobarnsmamma med et tilsynelatende perfekt liv. En vakker dag får hun nok av å strebe etter perfeksjonsjaget, og bestemmer seg for å, pardon my french, bare drite i alt og heller bli en “Bad mom”. Amy slår seg sammen med to andre mødre som også har fått nok av kakesalg og ekstraordinære foreldremøter – og dette fører til full klinsj med lederen av skolens foreldreutvalg, Gwendolyn – og hennes hærskare av mødre som streber etter det perfekte.

 

 

 

Filmen har premiere fredag 29. juli, og det er bare å gjøre seg klar for popcornbøtta og komme seg på kino for litt herlig feel-good og velfortjent egentid 🙂

Se traileren her:

 

 

Denne filmen kan du forresten lett ta med gubben på også, Peter så den sammen med meg og jeg tror faktisk han lo høyest av alle i salen.

PS. Husk å bli sittende etter at filmen er ferdig og rulleteksten sveiver i gang. De klippene der må du få med deg.. Smelt 🙂

 

/ Snurr film!

* Følg SF Studios Norge på Facebook *

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg