God morgen! Hvor er jeg?

… akkurat det er jeg rimelig sikker på at lillesnuppa tenkte da hun våknet i morges.. Det siste hun husket var at øynene gled igjen i et bilsete på vei fra flyplassen i Malaga åtte timer tidligere – og nå satt hun ganske forfjamset i sengen og kikket seg rundt, med tidenes sovesveis 🙂

 


“Hmm..? Dette var da litt annerledes enn utsikten hjemme i Larvik?”

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Men ganske så fint, da!”

 

Men å våkne opp i en seng i Spania kan jo ikke bety annet enn at vi overlevde reisen! Flyturen gikk greit, selv om jeg var rimelig svett både her og der underveis. For å si det sånn var det ingen av oss som jublet da kabinpersonalet opplyste om tjue minutters forsinkelse..

Men lykken var stor da vi endelig landet på spansk jord og fikk hentet koffertene våre – og kunne trille rett ut til svigers som stod klare med ventende bil. For en luksus 🙂

Klokka var nærmere 03.00 før hodet traff puta i natt, så i dag har vi vært rimelig slække i strikken. Såpass slækk at jeg måtte ta meg en nap på dagen sammen med lillesnuppa – og vi våknet begge to av at Peter stod i døråpningen og lurte på hvor lenge vi hadde tenkt til å ligge. Han hadde kommet for å hente oss, for resten av gjengen hadde nemlig vært på stranda i over to timer allerede, og de ventet veldig fordi det var langt over middagstid (!), haha..

Såpass borte vekk var jeg da jeg våknet, at jeg insisterte på at jeg fikk bli hjemme. Sol og strandtur fristet virkelig ikke der jeg lå under dyna i sovemodus i deilig aircondition-luft.. Men heldigvis ombestemte jeg meg. Jeg angret litt akkurat da jeg åpnet bildøra på parkeringsplassen på stranden og så rett inn i rompa på en mann som åpenbart ikke hadde fått med seg at nudist-stranden lå et par kilometer unna.. Men han ble heldigvis ikke værende så lenge.

Men jeg hadde altså helt glemt at stranda om ettermiddagen er helt fantastisk! Så da ble det heldigvis en herlig avslutning på en ellers ganske så daff dag 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Og i morgen venter en ny dag med nye sovesveiser <3

* Følg Turistkona på Facebook *

5 kommentarer
    1. Finnes ikke misunnelig.
      VERDENS STØRSTE JUGEKORS PÅ RYGGEN!
      Men uansett, kos dere masse på ferie 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg