Hettehatten

Svigerfar hater å shoppe, så denne ferien tror jeg han er strålende fornøyd med! For det har vært overraskende få shoppingmuligheter, faktisk var det først i går at Peter og jeg hadde planer om å ta en tur på kjøpesenteret mens svigers var på lekeplassen med barna.

Men innen vi var ferdige med dagens bloggjobb, hadde timene flydd fra oss – derfor måtte vi nøye oss med en tur på butikken isteden. Men lite visste jeg at jeg skulle komme til å finne høstens beste kjøp blant bleier, brød og bananer! Sjekk bare denne lekre hettehatten:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Skjermer mot sol og holder innsektene (nesten) borte

 

– “Jeg bare må ha’n“, ropte jeg til Peter, “Koste hva den koste vil! Deilig kvalitet og en lekker knappedetalj

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fiffig..

 

Neida.. Det var jo ingen hettehatt, men noe superpraktisk og helt genialt som jeg ikke visste at jeg ønsket meg!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hettehatten er i ferd med å bli..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
.. Sim.. Sala.. Bim..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
.. Nei harru sett!

 

Asså, shopping av klær og sko kan bare ta seg en bolle – jeg har fått meg en spansk towel twister, et hår-håndkle i mikrofiber som absorberer vann tilsvarende sju ganger sin egen vekt! Den sitter perfekt på hodet ved hjelp av en liten hempe som man fester rundt den lekre knappedetaljen bak i nakken.. Så good bye til den upraktiske håndkle-turbanen som venter på meg hjemme i Norge! Dessuten vil den ta pitteliten plass i kofferten – og billig var den og 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gi denne dama et par crocs, så ses vi på by’n!

 

/ Høsten er reddet 😉

* Følg Towel-kona på Facebook *

12 kommentarer
    1. Nå føler jeg meg smart, jeg vet ikke hva rusta er for noe! Haha – men da får jeg vel finne ut hvor nærmeste rusta er, for noe sier meg at det er mange smarte oppfinnelser jeg har gått glipp av.. 😉

    2. Det har åpnet en Rusta i Skien ikke så lenge siden. Har masse, og ligner lite grann på lillebror av Ikea. Tror at de også er svensk 😉

    3. Sto på Primark i dag og vurderte å kjøpe en sånn, men kom frem til at håndkle jeg har hjemme gjør susen. Nå må jeg nesten revurdere, og er det krise er 3 euro ikke så mye likevel 😛

    4. Vi solgte disse i ungdomsbedrift for flere år siden- og jeg elsker dem like mye i dag!
      Hele familien er utstyrt med disse, anbefaler deg å kjøpe ett lite lager 😀

    5. Jeg ville kjøpe på Kid i forrige uke. Men sambo satt ned foten. Dagen etter kjøpte han bil. Det er forskjell på folk si!

    6. Hatt slik i mange år jeg, begynte i vanlig frotte, nå i microfiber som din😉Kjøpt mine på select og den andre katalogen som kommer i posten, den med alt mulig rart 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg