Så mange spørsmål

– “Ooookei.. Here we go again..”

Jeg hørte Peters oppgitte stemme fra kjøkkenet da jeg kom tassende ned trappa tidlig i dag morges. Og det er jo ikke det at jeg ikke forstår ham – jeg blir bare så forferdelig forvirra!

Hvor mye er egentlig klokka?

Det var en time tilbake, sant?

Så hvis ungene sov til klokka seks i dag, så betyr det at de egentlig sov til klokka sju?

..Eller blir det motsatt?

Har mobilen stilt seg automatisk, selv om den stod i flymodus i hele natt?

Er klokka på veggen stilt, eller viser den fortsatt sommertid?

Stilte jeg den i går, eller glemte jeg det?

Når skal ungene legge seg i kveld?

Skal vi følge ny tid med en gang?

Skal vi gi det et døgn med innkjøring?

 


Husket jeg å stille denne gamle klokkeradioen i går kveld, eller glemte jeg det..?

 

/ Bare gi meg et par dager, da.. 😉

Les også: Slutt på husfreden

15 kommentarer
    1. Hehe, nå minnet du meg på at jeg må ta ned den teite klokken fra kjøkken veggen å stille den, også kommer jeg til å slåss med den for å få den på skruen igjen 😛

    2. Det er ikke så vanskelig. Telefonen stiller seg selv. Og følg ny tid med en gang 😉 Lillesnuppa her (2,5år) har klart seg fint etter ny tid 😊

    3. Oi håper dette er litt overdrevet for å få et morsomt innlegg? Finnes ikke kompliseer, tlf stiller seg selv tv stiller seg selv klokkeradio stiller seg selv

    4. Nettopp.. Nå er jeg for eksempel litt trøtt, og det er fordi klokka EGENTLIG er ti over ni. Sånn for kroppen min sin del. Ikke ti over åtte, sånn som klokka viser. Hehe, forvirringen er et faktum 😉

    5. Er du seriøs? Jeg hadde jo ikke skrevet dette hvis det ikke var en greie. I dag morges våknet jeg med forskjellige klokkeslett på telefonen, tv og klokkeradioen. En av dem hadde ikke stilt seg selv. Finnes ikke komplisert du liksom.. 😉

    6. Hahah, ja må bare klare å huske det under ammetåken når den kommer også 😛
      Men hadde glemt av klokken til jeg så kommentaren fra deg nå ^^

    7. Hehe, jeg droppet å sette mobilen på flightmode i går for å være sikker på at den ble stilt;) Ellers så har vi bare fulgt nytt klokkeslett fra vi sto opp for hele familien. Han på 8 mnd sovnet 15-30 minutter tidligere enn vanlig i kveld, men ellers ingen større utfordringer! Men jeg synes det er noe tull å skulle ha vintertid og drive å stille denne klokka! Ja takk til sommertid hele året:)

    8. Hahaha, jeg har faktisk ikke stillet dem siden ifjor høst, så endelig viser de riktig igjen til vintertid;D Var irriterende med en time feil i et halvt år, men jeg gadd ikke gjøre noe med det;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg