Vår gode nabo

I går fikk jeg en melding fra ei venninne som hadde snoket på Kvinneguiden.no. For dere som aldri har hørt om Kvinneguiden, er dette et forum der anonyme, godhjertede, søte og snille damer møtes for å spre glede og vennlig fremsnakk.

Og littebittegranne skitsnakk.

Vel, egentlig er det i overkant mye skitsnakk.

Du trodde kanskje Mannegruppa Ottar var enestående? Well, think again.

Og regel nummer 1 dersom du har en blogg som befinner seg blant de 100 mest leste på blogglisten, er at du skal holde deg langt unna snoking på Kvinneguiden.no. Du vil finne tråder om deg selv der inne, og det er garantert ikke mye glede og vennlig fremsnakk.

Men i går hadde altså min venninne funnet noe ganske artig i en tråd om Peter og meg. Det viser seg nemlig at det er en anonym, godhjertet, søt og snill dame på dette forumet som tilfeldigvis er vår nabo! Haha, hva gir du meg? Det er jo for godt til å være sant!

 

 

Og nå sitter jeg altså her og er skikkelig gira. For jeg kan ikke tro tilfeldighetenes hverdagsmagi! Jeg, som bestandig har lurt på hvem det er som gjemmer seg bak anonyme kallenavn, som sitter hjemme i sin egen sofakrok i sin egen stue, og som har det så sabla bra i sitt eget liv at man må konsentrere seg om andres liv isteden.

Også viser det seg at det er naboen vår!

Så kjære nabo.. Hvis du først skal skrive noe om oss, så syns jeg du fortjener å få litt mer kjøtt på beinet. Noe som virkelig smeller. Litt mer enn “Han trur han er skikkelig kjendis”. Det blir liksom så.. Puslete!

Og siden jeg ikke er helt sikker på hvilken dør jeg skal banke på for å finne ditt blide ansikt, så lurte jeg på om du kanskje kunne hatt lyst til å stikke en tur over til oss isteden? Du kan jo bare slenge på deg ei strikkejakke og tasse bort i tøflene. Hva sier du til en kaffekopp i løpet av morgendagen? Du kan bestemme tidspunkt. Jeg har en avtale klokken 11, men resten av dagen kan tilpasses etter deg.

Og etter et besøk hos oss, kan du jo virkelig formidle hvordan to som tror de er skikkelig kjendiser, oppfører seg bak husets fire vegger. Herregud, jeg lover at du skal få litt å skrive om!

Men selv om du omtaler det som “dessverre” at vi er din nabo – så er jeg skikkelig glad for at du er vår. Endelig skal jeg få muligheten til å se hvordan et anonymt medlem av Kvinneguiden ser ut – og både Peter og jeg gleder oss til å høre mer om alle gledene ved baksnakking 🙂

 


Velkommen skal du være!

 

/ Dette lukter en spennende lillelørdag 🙂

* Følg Konatil på Facebook *

116 kommentarer
    1. Ramlet også innom kvinneguiden i går, etter en kommentar hos peter.. og himmel og hav, jeg fikk lyst å stikke ut øynene mine, med en pinne, for maken til hønsegjeng altså.. det var jo værre enn hvilket som helst kommentarfelt i nettavisenen! Jeg liker dere jeg. Selv om jeg bare kjenner dere via bloggene deres..

    2. Aaaa kvinneguiden en arena for de gode samtalene og de snille, kloke kvinnene. Du vet, de som støtter hverandre og hjelper hverandre 😀

    3. Hahaha.
      Fantastisk svar av deg Christina.
      Det finnes vel knapt nok noen som er mer
      jordnære enn Peter og deg. Jeg sendte forresten
      ham snap igår og beklaget meg pga dere
      ikke er med i neste sesong av Bloggerne.
      Det trengs noen der som ikke er høye på seg selv 😉

    4. Jeg liker hvordan du klarer å se så lyst på alt, og le av slike ting! En viktig egenskap 🙂 🙂 du er flink til å ordlegge deg!… Så håper jeg hun banker på døren ^^

    5. Å guud, jeg ler 😀
      Skulle likt å vært flue på veggen hos Lenesnupp nå. Mener faktisk å ha lest igjennom noen kommentarer på Peter sin blogg for en tid tilbake hvor hun kommenterte og undertegnet seg som nabo.
      Håper på en ny versjon av Dagboka, men med nytt navn. Naboen 🙂

    6. Hahaha, dette her var moro å lese! Bor dere tilfeldigvis på Tjøllingvollen? For da tror jeg at jeg vet hvem det er.
      Mvh
      Fast leser med sånn passe “stalking skills”

    7. Hahaha!! Fantastisk! Jeg lurer på om noen har store nok “cojones” til å faktisk møte opp! Nei, Norge er et lille land som danskene sier, så her er sjansen for å møte seg selv i døra stor! Hurra for positivt fremsnakk, nei til baksnakking! <3

    8. Haha.. så genialt!
      Du har virkelig hjerte av gull som tar det sånn som du gjør! Digg!
      Kor kult e det ikke å få være litt kjendis 🙂 heldige naboen som får åpen invitasjon til kaffe. Kanskje du kan tilby en selfie og autograf å 😉 hihi
      Stå på!
      Heie på dokker.
      Klæm Trine

    9. Herreguriland så festlig! Lo så ostepopp-støvet stod som røyk ut av nesa. Også på en tirsdag! 😀
      Altså, dere må jo bare Google litt da *engle-emoji-tegn-ting* og finne ut hvor nærmeste Lene”snupp” bor. Gå bort å spør om hun vil ha autografen deres!

    10. Og så enkelt er det å vinne Internett for en dag ❤️. Perfekt svar konatil .
      Er det noe vi som følger både deg og pappahjerte kan skrive under på, så må det være at dere begge er laaaaangt fra “høye” på dere selv.

    11. Første gongen eg kommenterar på bloggen.
      Sjølv om eg ikkje har ungar sjølv så synast eg det er herleg å lese Konatil og Pappahjertet.
      På vegne av folk med namn Lene så synast er det flaut å oppføre seg sånn. Håpar at det blir fiksa oppi.
      Ha ein fin kveld

    12. Herlig svar! Digger dere! To herlige usminka og godt formulerte blogger. Kvinnesiden altså….har en brukeradministrasjon der,men for en plass….fortsett å vær de dere er og spre glede og hverdagshumor for alle oss som følger dere. Og kom gjerne tilbake med gjesterommet også 😉

    13. Kvinneguiden er jentenes svar på Mannegruppa Ottar. For et høl av giftige innlegg. Om alt og alle.
      Ikke sikkert at det er en nabo engang, er kanskje bare noen som prøver å gjøre seg interessante ;P .

    14. 😂😂
      Jeg heter ikke Lene, er ikke nabo, men bor i Larvik da..
      Tar gjerne kaffekoppen jeg, men kommentaren til Lenesnupp tar jeg ikke æren for 😂😂😂

    15. Haha😂😂 Så bra svar, Christina☺️👍👌 Går ut fra at “Lenesnupp” leser alle kommentarene på dette innlegget, men antakelig uten å forstå hvor tåpelig innlegget hennes på “kvinneguiden” er😜 Tenk å drite seg sånn ut, da😂😂😂

    16. Lenesnupp er tydeligvis det typiske feige troll.. Mye å si, men ikke tøff nok til å si det face 2 face og gjemmer seg bak de magiske kraftene et tastatur tilbyr.. Har man ikke noe godt å si, ikke si noe! Dette gjelder på internett like mye som det gjelder ute i den virkelige verden.

    17. INGEN er mer gjøkur enn kvinnsene på Kvinneguiden. Snakker meg om hjerneceller som slåss om å dytte hverandre i rullestol og SÅ opptatt av andre mennesker at det er sykelig. På alle måter. Håper hun kommer innom. Og at dere blogger om det!

    18. Hei
      Jeg er ikke lenesnupp, bare for å ha det avklart først.
      Har lest innlegget du refererer til, og vet at det er mye dritt i rampelys-forummet, MEN: Kvinneguiden er faktisk mer enn det! Og å sammenligne hele forummet med den mannssjåvinistiske FB-gruppa, det setter vel deg i samme kategori som fremsnakker dritt? Hvis du tar deg en tur innom de andre underforummene, så blir du kanskje positivt overrasket? De aller fleste brukerne er normale folk som meg og deg, som hjelper hverandre med alt fra matoppskrifter til personlige livskriser. Det er litt dritt på kvinneguiden, men det er mest støtte, ros, råd og empati. Kvinneguiden har mange fine personligheter, men også noen få lenesnupper.
      Mvh stolt kvinneguiden-bruker som vil det beste for de fleste 🙂

    19. Altså ta deg sammen da! Skrive en blogg om en så uskyldig kommentar! En bare en liten flokk som leser kvinneguiden, derimot mange tusen flere som leser din blogg! Rimelig frekkt av deg å legge ut noe sånn som veldig veldig mange kommer til å faktisk finne ut hvem det er snakk om!

    20. Kommer rundt 12 jeg da. Tar på meg skinnjakka i tilfelle du vil legge bilde av meg på bloggen…
      Neida, jeg er ikke henne, men kunne godt tenkt meg å besøke noen slike kjeķke folk som dere to virker å være. Og absolutt også vært naboen 😉 Ha en fin fin kveld så håper jeg dere får besøk 😀

    21. Litt uheldig å bruke bloggen for å henge ut en bruker på et forum. Du har større makt og mer innflytelse enn henne..
      Mange leser denne bloggen,ikke så mange er på rampelys-forumet.
      Og når det er sagt- mange i den tråden på kvinneguiden skryter jo av pappahjerte-bloggen.

    22. All PR er god PR 🙂 Dette Lene-dyret (Google;Bygdedyret og janteloven) lider av akutt svartsjuke (svensk,for sjalusi,som jeg synes klinger bedre 🙂 I Norge er misunnelsen sterkere enn seksualdriften! Nåde den som våger å få suksess !!! Lenesnupps IQ,er mest sannsynlig lik hennes skonummer:-) Kjenner godt til denslags lavpanna,storkjefta høns;-)

    23. Nå har jeg ikke vært der inne selv på noen år, men jeg blir stadig vekk tipset om ting som har blitt skrevet der.. Og jeg er vel ikke videre imponert 🙂

    24. Kvinneguiden må vel være skapt kun for oppgulp av godt “voksne” damer som ikke har annet å ta seg til enn å finne feil hos andre mennesker enn seg selv. Har fått med meg all skitsnakket de driver med om Villapaprika, og jeg blir så lite imponert av at det kvinnelige kjønn aldri blir noe bedre. Hvorfor er det så viktig å finne feil hos andre? Bedre å feie for sin egen dør, for det er nok disse som skal slenge dritt som er de med de største problemene 😉 Peter må jo være norges tøffeste kjendis da, som går ut og luffer rundt i bestefar-tøflene sine! 😀 Haha. En ting er alle fall sikkert, jeg elsker både konatil og pappahjerte!

    25. You go girl!! SÅ bra skrevet, veldig bra at de som er så tøffe at de slenger dritt på nettet blir konfrontert med det 😉 De er som regel ikke så tøffe da. Du skal jammen ha at du takler det på en pen og ordentlig måte, samtidig som du sier ifra. DIGGER DEG

    26. Vet du hva Linda, selv om jeg syns det er en fin huskeregel at man skal kunne stå for det man skriver – så har jeg nå valgt å sladde brukernavnet til “naboen”. Det var aldri meningen å nevne annet enn et brukernavn, som jeg helt ærlig ikke trodde ville la seg spore.

      Når det er sagt, syns jeg det er helt uvesentlig at det “bare er en liten flokk” som leser kvinneguiden. Forumet har helt sikkert flest ålreite brukere (i likhet med mannegruppa ottar), men jeg mener det er noe veldig galt når det kan produseres tråd etter tråd fullt av ræl, oppgulp og direkte sjikanering av privatpersoner uten at synlige administratorer tar grep.

      Men som sagt, jeg har fjernet navnet nå, så takk for godt innspill 🙂

    27. Jeg så dette innlegget på KG før i dag, og ble faktisk litt lei meg. Er mine 2 favorittblogger slik som hun beskriver i virkeligheten tenkte jeg. Dumme meg. Derfor synes jeg at det er så fantastisk bra at du griper dette ved hornene, for Kvinneguiden har mange lesere som muligens kan bli farget av hva som skrives der. Ser at du har fått noen kommentarer om at du ‘henger’ ut hun som skrev innlegget..So what tenker jeg, hun skriver på et åpent forum, og mener hun hva hun skriver så må hun også tåle at du svarer tilbake. Den STORE forskjellen er at hun er anonym,noe du ikke er. Så at du har ‘outet’ henne ser jeg IKKE at du har gjort. Med det sagt, så håper jeg at ingen av oss bloggfan vil finne på å spore henne opp osv. Som sagt i en kommentar før meg, så blir det påpekt at KG også har positive sider. ( Søk på hva idiotiske kunder sier/gjør så har du lesestoff for flere uker ). Liker så godt bloggen til både deg og din kjære, takk for gullkorn og betraktninger!!

    28. Kan jeg få komme med et ønske: HVIS dette besøket noengang blir noe av …kan det da bli første gjest i gjesterommet? … podcasten altså ….. pliiiiis 😀

    29. Jeg er lity enig ned kvinneguiden jeg. Bloggen til Peter består jo stort sett av reklame nå og han virker veldig høy på seg selv så….

    30. Men dere ER jo kjendiser, hvorfor ellers skulle man skrive om dere på KG? Man lager jo ikke tråder om feks privatpersoner slik som naboen sin der liksom. Eller, vent litt :p

    31. Det er trist at noen mennesker må snakke andre ned for å føle seg bedre. Det hele bunner vel egentlig litt i sjalusi. Jeg skulle gjerne hatt en populær blogg med mye humor og mange lesere. 😉 Håper de innser at det beste er å bli kjent med menneskene bak bloggen.

    32. Jeg vil bare påpeke at de to innleggene der IKKE ble godt mottatt av de som prøver å holde en seriøs samtale gående. Folk svarte blant annet at dette var oppgulp, at de fikk vond smak i munnen. Mange har kommentert positivt på bloggen hans og andres.
      Men ja, mye ikke så koselig på forumet også. Bare greit å huske på at flere av de som skriver som det du viser til gjør det for å ødelegge for de som prøver å ha en saklig samtale.

    33. Selv om man er blogger og “kjendis” så synes jeg det pokker i meg er på sin plass at man får lov å si fra når man føler ting er ugreit.
      Og man behøver ikke være rakettforsker for å vite hvem det er heller kanskje ?
      Misunnelse lang vei….

    34. Trist at sånne ytringer kommer opp uansett nabo’n eller ei. Men når jeg nå har lest nedover her, syns jeg også det er trist at denne tankeløse jenta,nå antagelig ikke har det så lett. Hun er nok kun sjalu. Sjalusi får folk til å si de utroligste ting! Fint at det blir tatt tak i mobbing på nett,riktig det! Men jeg tenker litt på nabo’n som har skrevet på denne nettsiden.

    35. Han trenger ikke tro at han er kjendis. For han er det! Og ikke bare blant damer:) Mannen min syns dere er festlige og følger dere mer enn jeg gjør!
      Hun er bare misunnelig hun der. Morsomme, pene og snille mennesker er alltid noe å være sur for! Hun må kanskje innse at hun er litt avstandsforelska..
      Ønsker dere begge en strålende dag! Dere er fine folk!

    36. Dere var tidenes par å følge med på på bloggerne! Jeg skulle ønske dere var med på flere sesonger for dere er bare helt fantastisk bra og absolutt ikke klein i det hele tatt. Stå på videre, dere er gulle god

    37. Nåh, Chris og Peter haha wræl ….denne tok både bollene, kaka og vaflene. Firstofall: Hvis dere “trodde” dere var “skikklig kjendis”, ja så var dere ikke akkurat paranoide som den j… naboen, for dere ER jo kjendiser. Og hvordan “oppfører man seg kjendis”? Litt nysgjerrig på den haha, og ser for meg mange parodierbare bilder i hue mitt. Secondofall: La oss vri det tilbake til den nedskrevne jante: “dere er kjendiser, men nå må dere slette husken og glemme at dere er det, slik at dere ikke tror dere er det”… ok.. Ok? Ja for naboen’s skyld bør dere slette hukommelsen rightaway, og bake ny kake, steke nye vafler og trille ut et par nye boller. Hvorfor? Fordi den misunnelige naboen tar kaka, kan ta seg en bolle, og vafle i seg ny sladder og vås. Klem fra meg til dere, hilsen forbipolene, Helene; no need for anonym kvinneguide i vintermørket, takk.

    38. Hadde en diskusjon med en feminist der en gang, har ingen problemer i utgangspunktet med feminister, de har sin sak de må få lov å kjempe for, men du bedre for en smørje de lirer av seg der.
      Moderator er fraværende og de som er der oppfører seg som en ufordragelig gjeng fjortisser. Men jeg ser ikke for meg at de noengang vil få en samlet kritikk som mannegruppa fikk, navnet skjermer.

    39. Så naboen din synes du er klein på TV? Dette er da sammenlignbart med trusler om voldtekt og drap? Var det noen grunn til den sammenligningen utover litt klikk-horing?

    40. Hei. Jeg har ikke sett bloggerne, og tror ikke jeg har hørt om deg og mannen din før nå. Ikke leser jeg Kvinneguiden heller. Men det er vel ikke så farlig at en nabo skriver at hun mener mannen din tror han er kjendis (noe det godt kan hende at dere er) og at hun synes det var kleint å se dere på TV? Er det ikke egentlig du som nå henger ut denne Lenesnupp?

    41. OK…Jeg kommenterer nesten aldri men nå MÅ jeg si noe !
      uffa for noen naboer dere har Peter og Christina,dette lukter JANTELOV og misunnelse lang vei og jeg synes det er trist at sånt skjer med gode folk som dere og så skriver dere SÅ godt og humoristisk…
      Selv om dere velger å være synlige og blogge ; Forresten,dere gjør en KJEMPEJOBB,tomlene opp så synes jeg ikke at misunnelige naboer har noen rett til å trekke dere ned i søla,disse NABOENE kan jommen ta seg en bolle !
      Disse NABOENE TØR iallfall ikke å starte en blogg og være synlige som dere gjør og jeg synes dere er kjempemodige og tøffe som jobber hardt med bloggen og er “Out there”
      IKKE bry dere om sånne folk… de er feige og misunnelige og gjemmer seg bak anonyme navn og baksnakker…istedenfor å faktisk gjøre noe mer konstruktivt
      STÅ PÅ peter og christina !! tommel opp fra meg 😉

    42. Jeg liker begge bloggene deres og syns dere fremstår som oppegående mennesker. Men hvordan er dette innlegget annerledes enn det denne brukeren gjorde? Mest sannsynlig har du flere tusen lesere mer enn denne tråden, eller ihvertfall frem til du gjorde folk oppmerksomme på dens eksistens. Og hvordan er kommentarfeltet etter dette innlegget annerledes enn den tråden? Det finnes andre møter å få kontakt med den aktuelle personen enn å drive passiv-aggressiv netthets selv. Øye for øye-mentalitet er noe en bør unngå i en verden hvor Trump ble valgt til president 🙂

    43. Klikk-horing? Hvis du leser innlegget mitt en gang til, så sammenligner jeg Mannegruppa Ottar med Kvinneguiden fordi begge består av en liten prosentandel som ødelegger for resten. Hvis dette er feil, får du jaggu arrestere meg på nytt.

    44. Så koselig å høre, Mona! Det var moro å være med, men jeg må si jeg gleder meg litt til å se sesongen til våren uten flaueputa midt i fleisen 😉

    45. Skjønner at det er utrivelig å finne ut at naboen slenger dritt om dere på et forum. Hev deg over det! Synes likevel det er tåpelig å henge ut et helt forum hvor det er utrolig mye bra og fine folk!
      Idioter er det overalt 🙂

    46. Haha! Leste denne kommentaren høyt for Peter, og han måtte si seg enig 😉 Bortsett fra det med reklamen da, 2,5 uker siden siste innlegg – syns ikke det er så ille..?

    47. Så lurer vi på hvor lang tid det tar før noen samfunnsvitere lanserer teorien om at det må være noen sinte hvite menn som har infiltrert kvinneguiden.

    48. Du sammenligner vitsing om voldtekt, spredning av nakenbilder av jentebarn og trusler om voldtekt, med en nabo som skriver hun ikke liker deg?

    49. Google jordnær og vips popper bilder av pappahjerte og konatil opp. Eg hei på dåkker!!! Som firebarnsmamma med småbarnsperioden friskt i minne ( sjøl om minstemann e 8 og eldstemann e 20 ) så e det så deilig å les blogga der man faktisk kan kjenn igjen problemstillinge og ikke minst få en god latter iblant. Herlige folk som ikke tar seg sjøl så høytidelig rop iallefall eg hipp hurra førr !!!

    50. Jajaj, folkens. Det er ikke rart det er krig i verden.
      Og til dere som sier hun sammenligner mannegruppa med kvinneguiden, jeg tror hun mente at det finnes andre forum som også slenger dritt. Hun mener jo ikke at kvinneguiden spøker med voldtekt,,
      Synes du er flink jeg Christina!
      Jeg heier på deg! Håper onsdagen fortsatt er bra!! Hilsen
      #FAN#22#GIRL#MED#DOBBELTHAKE

    51. Voksen og god comeback:)
      Fin blogg.
      Liten funfact på tampen av dagen:
      Gjorde ett kjapt google søk på noen av de drøyeste vitsene som ble delt på denne her mannegruppa…
      vet dere hvor jeg havnet?? Jo, Kvinneguiden og foreldre.no….
      Og alt datert tilbake til 2005.
      Hvorfor ble ikke de hengt ute i medias gapestokk og blåst opp ut av proporsjoner?

    52. Det viser bare at feministiske kvinnegrupper er ekle dobbeltmoralister – og ikke håret bedre enn de mannegruppene som de får venninnene sine i media til å henge ut.
      Hvorfor blir det ikke ramaskrik i PK-media når kvinner mobber? Er det fordi de kontrollerer media?

    53. Å herreeegud! Jeg kjenner jeg blir ordentlig sliten av de som velger å komme med negative kommentarer til DEG i denne saken. Hun har lagt ut en kommentar i en gruppe hvor alle som har lyst faktisk har tilgang. Det at hun da er dum nok til å kalle seg selv ved eget navn og snupp og i tillegg informerer om at hun er nabo får hun da ta på egen kappe! Jeg heier på deg og Peter 🙂 God onsdag videre!

    54. Stina: Er så sabla enig med deg 🙂 Christina,et gammelt ordtak sier at: Kvinne er kvinne verst:-o Det gjelder den dag i dag. Enkelte kvinner blir primitive,når andre lykkes:-) Det ufattelige er at de ikke makter å “se” at vi som ikke er undermåls gjennomskuer 😀 Som det står i skriften: Det du sår,skal du høste. Samme greia som karma.

    55. Til alle som kommenterer sammenligningen til mannegruppa: Dere er klar over at en god del av de groveste vitsene om blant annet krybbedød, var hentet fra kvinneguiden’s forumer?.. Mennesker på forumene inne på kvinneguiden har i årevis stått for krenkende kommentarer, og til tider direkte mobbet bloggere som f.eks Caroline Berg Eriksen, så kom dere ned fra deres høye hest, for enkelte brukere på kvinneguiden er ikke et døyt bedre enn noen av mannfolka i Ottar..

    56. Åh, det stikker når man leser negative ting om
      seg selv på nett.. litt av det man må forvente når man
      er “kjendis” kanskje, selvom det er ufortjent..men,
      Jeg mener: be the bigger person – og drit i det..
      Dette er jo ikke noe bedre: Kommentarfeltet ditt handler
      om hvor “trist” det er at folk bruker tid på å skrive dritt
      om andre.. dette er jo like trist..just sayin..
      PS, jeg syns dere er søte forde da 🙂

    57. Beklager. Men ble ikke dette litt kleint?! Dette må dere vel tåle? Uten å henge ut naboen deres på bloggen, med dårlig skjult utdriting av stakkaren? Dere ser ikke selv at dere fremstår litt i overkant nærtagende og selvhøytidelige? Kanskje det likevel er et snev av sannhet i det naboen sier om dere? Det var dette med selvinnsikt. Det er en vanskelig kunst..

    58. flaut at en gjeng med voksne sitter her å slenger dritt til en voksen, flaut… sett bedre eksempel for oss unge. Synes dette innlegget er kjempe morsomt 🙂

    59. Christina har handlet helt korrekt! Viktig å ikke overse mobben,sett lyskasteret midt i fleisen på “tøffingene”! Overse synser mange.Det er jo derfor mobbing blandt feks. barn har kunnet foregå i ÅREVIS ,og foregår! Feige lærere og voksne som ikke har brydd seg.Barn får med seg når voksne snakker ned.Oppdra deg selv først,så barna.

    60. Virker som naboen traff spikeren på hodet. Butthurt for ingenting jo :D, må jo nesten regne med noe sånt når man er så store kjendiser. Gøy gøy 😀

    61. Så av alle grupper, områder, gjenger, syforeninger etc. du kunne sammenlignet med så valgte du Ottar. Din påstand er at dette overhodet ikke ble gjort for å generere klikk på bloggen din? For de som faktisk har blitt utsatt for hets på Mannegruppa Ottar så fremtår nok din blogg som rimelig sutrete.

    62. Bra at dette feministhykleriet kommer frem i lyset – og det lukter ille.
      Et Kvinneforum som sprer slarv, baksnakkelse og misunnelse i tillegg til grove småbarnsvitser og sexistiske vitser. Det er naturligvis helt greit siden det er Kvinneforum – men de samme hyklerne hyler og skråler når det er en Mannegruppe.
      Og feministiske aktivister har innrømmet å ha infiltrert Mannegruppa Ottar og plassert sin sjikane der for å ramme dem. For en dobbeltmoral!

    63. Det burde vært tastaturlisens i norske hjem!
      Du kan være så høy på deg selv du bare vil – fortsett å skrive som du gjør!

    64. Liker innlegget ditt 🙂 Nå synes jeg ikke at hverken Pappahjerte eller Kona til har fått så mye dritt foreløbig, men jo større dere blir jo verre blir det… Kvinneguiden er så mangt, men det som heter Rampelys er nesten bare slarv og drit. At nesten alle toppbloggerne blir hetset og latterliggjort stadig vekk er lett å se for de fleste, men de som skriver der mener at det meste er konstruktiv kritikk, og at moderatorene er altfor strenge….

    65. Elsker bloggen din Christina:) Får abstinens en dag uten.Du har truffet en nerve hos folk,med din humoristiske og hverdagslige-jordet-blogg 🙂 Varme klemmer og nuss;-+

    66. Akkurat nå skulle jeg ønske det var jeg som var denne naboen som var så heldig å bli invitert på kaffebesøk 😉

    67. Hahaha!!!!…kanskje jeg må revurdere om det nabolaget skal være med i boligjakta nå da 😳😬😂🙈

    68. Ikke meningen å være frekk her nå, men prøver du bare å være vanskelig? Jeg er rimelig sikker på at du fant veien inn hit via forsiden til Nettavisen, og jeg håper du forstår at det er desken som valgte hvordan de skulle løfte innlegget mitt. At de brukte setningen om Mannegruppa Ottar, hadde selvfølgelig ikke jeg noe med. Med dette i bakhodet syns jeg du skal lese mitt forrige svar til deg på ny.

    69. Må le av noen av kommentarene her inne altså, tydeligvis vanskelig å se sammenhenger og forstå humor for enkelte… Det er vel ikke akkurat verken du eller Peter som er “butthurte” 😉

    70. Må bare få si at jeg syns du svarer utrolig saklig og godt på kommentarene du får som er rett ut frekke og angripende 🙂 Skulle helst hatt en tommel opp/like knapp på dine svar til kommentarene 😉

    71. Ha-ha, nå lo jeg godt! Egentlig er dette tragisk, men du takler det på en så elegant måte, UTEN å være ufin tilbake! Sånn skal det gjøres! 😀

    72. Ikke usannsynlig at det ikke er din nabo, men en som utgir seg for å være det, for å virke mer viktig og ha mer “spennende” sladder å komme med. For selv om det denne personen da sier om dere ikke nødvendigvis er sant, vil horden av kvinneguidentroll i større grad tro på personen, fordi han/hun liksom er deres nabo. De elsker jo å tro på det de ønsker skal være sant, og er ikke kritiske for fem flate øre 🙂 Jeg kunne f.eks. også sagt at jeg var deres nabo, “og vet dere hva? “Kona til” er sååå høy på seg selv, spesielt etter hun ordnet blogg selv og havnet på topplisten. Nå hilser hun ikke engang! Men skal liksom fremstå så folkelig på bloggen, kun for at folk skal elske henne og gi henne klikk, sånn at denne familien tjener enda mer penger”. Kvinneguidentrolla ville elsket det! Har selv vært medlem av kvinneguiden, men etter å ha sett hvordan mange folk oppfører seg der meldte jeg meg raskt ut igjen. Man blir jo nesten bitter og negativ selv over å lese alle de bitre, sure kommentarene mange klarer å lire av seg 😀

    73. Hei Julie:) Du har god menneskelig innsikt:) Psykopater,manipulerer og lager splitt og hersk,pga gleden ondskapen syder og bobler i deres tilgrisede sinn. Trist:-(

    74. Ofte skammer jeg meg,at jeg er kvinne.Generelt er vel ikke allmennheten lik KG? Men til menn som hater kvinner,vil jeg spør; Hva hadde dere vært uten å gro opp i en livmor? En flekk.

    75. Må bare si,at du har en blogg som fenger 🙂 Pen er du,og det er vel litt av det som trigger våre medsøstre.

    76. Dette var dagens! Jeg lo så godt! U go! Nb Sluttet å lese kvinneguiden for lenge siden. De fortjener bare ikke å få den oppmerksomheten. Den som kan får til noe. De som ikke kan…..
      Stor klem

    77. Hei, jeg er en av dem som aldri har lest bloggen din før nå, men må si at det er supert gjort av deg å skrive om det som foregår inne på kvinneguiden. Jeg har tittet innom dette forumet, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har deltatt i hetsing av bloggere, og det er jeg stolt over. Ikke har jeg interesse av det, heller.
      Jeg har et stort ønske å komme med til deg som blogger, og det er at du må få med deg alle dine medbloggere som har vært så uheldige å bli hetset, mobbet og baksnakket så det holder på en felles anmeldelse av kvinneguiden-forumet. Jo flere bloggere som er med, og gjerne ikke-kjendiser også, jo bedre er det, for da kan moderatorene/eierne av dette stedet ikke ignorere dere lenger.
      Anmeld dette stedet for å ødelegge folks liv, (og helse), gå ut i media, snakk åpent om hvordan dere har det, tving eierne av forumet til å endre på regler og rutiner slik at mobbing slutter å forekomme der inne, eller aller helst aldri.
      Er du klar over hvor mange unge mennesker som faktisk registrerer seg der inne for å få råd, veiledning og mer, og som ender med å bli angrepet på en så brutal måte at selv jeg, som bare er en observatør, får fysisk vondt inni meg? Måten de går etter deg på er rett og slett veldig målrettet og bevisst, og mange av dem sitter faktisk og ler deg rett opp i “ansiktet”.
      Jeg håper at du vil tenke over saken, i det minste, og lufte muligheten for en storanmeldelse overfor din samboer, for det er rett og slett grusomt å være vitne til hvordan de der inne sitter og parterer mennesker fra hverandre som om det var den mest naturligste tingen i hele verden. Men det er ikke naturlig eller greit å sitte der inne og mobbe folk til døde.
      Jeg skriver dette til deg fordi du har makt til å gjøre noe med saken, og du er såpass heldig at du når ut til flere tusen lesere daglig, så du kan gjøre noe mer enn bare å skrive om kvinneguiden-mobbingen på bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg