Namaste November!

Hvert år tenker jeg at november er den perfekte måneden til å få på plass noen tidlige julegaver.. Og hvert år sier jeg “hupps!” når jeg innser at det er siste kvelden før 1. desember. Men det blir nok jul i år også – og først må november oppsummeres!

 

NOVEMBER

Beste kjøp

Det må jo bli gavekortet jeg kjøpte til Peter i bursdagsgave! Haha, lenge siden jeg har sett en fyr som har satt pris på litt egentid hos en hudpleier 😉 Jeg siterer: “Jeg klarer ikke slutte å ta meg selv i ansiktet. Det er seriøst som å stryke på en selunge.”

 


“Åsså fikk jeg sånn lavendel-damp i ansiktet!”

 

Fullførte prosjekt

Her var planen å skrive 2 * 24 adventspakker til ungene, men klokka er snart 22.30 og jeg har ikke begynt enda. Det har vært en hektisk måned – og det kommer til å bli en sen kveld, haha 😉

 

Prosjekt som videreføres til neste måned

Julegaver! Spesielt et lite julegaveprosjekt, men det kan jeg ikke skrive hva er for noe.. (Jeg vet dere leser bloggen min, Mormor og Este ;-))

 

Bilde som aldri havnet på bloggen

Favoritt-fotografen min (ironi) Peter Pappahjerte Kihlman, får som vanlig fram det beste i meg. Og varmedresser holder riktignok skikkelig godt på varmen – men det er også det eneste de dressene får til..

 

 

Gladeste øyeblikk

Det har vært mange glade øyeblikk denne måneden, men jeg må innrømme at det var rimelig spesielt da jeg sjekket Snapstoryen til Herman Flesvig (som på sett og vis har byttet plass med Jakob Oftebro i hjertet mitt) og oppdaget at han hadde lagt ut en video av min kjære mann. Det ble litt kaos i hjernen min siden jeg forventet å se Herman, men så Peter, hvis du skjønner.. Men det gikk greit, haha 😉

 


Peter og kongen av Instagram!

 

Tristeste øyeblikk

I dag var jeg i begravelsen til en klassekompis som bare ble 34 år gammel. Det var så trist at jeg har ikke ord.. Men det var en virkelig fin begravelse, og minnetalen er den fineste jeg noen gang har hørt. Full av nydelige, små og morsomme historier fra livet hans <3

 

Peter-øyeblikk

Peter er skikkelig flink om dagen, han gjør manneting i garasjen – ordner og rydder og fikser og sorterer. I den forbindelse fant han ut at han trengte et enkelt hyllesystem, og dagen etter var hylla kjøpt inn og montert. Sånn atte.. Da gjenstår bare å få den ut i garasjen der den hører hjemme, da..

 


Ungene har begynt å legge jakker og sko i hylla, haha 😀

 

Friskus

Jeg har begynt å gå lengre morgenturer med hunden nå, og innser at det er deilig så lenge man kler seg godt nok! Det er vel litt friskus..? Hehe..

 

Daffus

Har nedjustert skrittelleren min på armen, sånn at den nå vibrerer når jeg har gått 6000 skritt i stedenfor 10.000.. Ble litt lei av at den aldri vibrerte 😉

 

Middagsrett

Pinnekjøtt hos Mormor og Este! Det kunne like gjerne vært julaften, manglet bare pakkene.

 

Yndlingssanger

Noonie Bao – Sorry Not Sorry
Thastor – Beach Euphoria (Deep house edit)
Ofenbach – Be mine

 

Favoritt-blogginnlegg

Når livet settes i perspektiv, blir alt annet uviktig.. “Livet er mer enn bagateller”

 

 

/ Takk for nå november – og velkommen desember, håper du blir fin!

* Følg Konatil på Facebook *

10 kommentarer
    1. Enig Fru Jacobsen:-) Christina,mannen din så ut som en bløtekake på det bildet:-) Du så ut som en jentunge,men du er jo litt det til sammenlikning med ei gammel kloster-rotte,med møydommen intakt. På min gravstein skal det stå; Returneres uåpnet 😉

    2. Haha, min skritteller stiller seg selv – oppover hvis jeg når målet, og nedover når jeg ikkke når det. Til nå har det beveget seg fra 9000-mål til 7000 -.-

    3. Synes det er så koselig med månedsoppdateringene dine 🙂 Nesten sånn at jeg får lyst å sette meg ned å skrive selv også.
      Men sitter igjen med et spørsmål; hvorfor ble ikke hylla montert i garasjen, der den skal bo? 😉

    4. En bløtkake og en jentunge, takk for dagens latter, Nonna 😉 Skal ikke kimse av å være kloster-rotte heller da.. Høres ganske fredfullt ut, spør du meg 🙂

    5. Godt spørsmål, hehe 🙂 Det er to grunner til at den ble montert innendørs:
      1. Det står en bil i garasjen, han gadd ikke kjøre den ut
      2. Det var litt for kaldt ute, og mye behageligere å ta det innendørs 😉

    6. Er litt demotiverende når målet hele tidne synker, men samtidig oppmuntrende fordi jeg klarer å nå det mye oftere etter at det har sunket noen dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg