Shit pomfritt og hurra meg rundt!

På det jeg trodde var en helt vanlig torsdag.. Sånn cirka rett etter at søppelbilen hadde tømt papirdunken vår i formiddag, så scrollet jeg helt tilfeldig innom en sak som gjorde at denne torsdagen ble ganske spesiell likevel..

Det viser seg nemlig at semifinalistene i årets VIXEN Blog Awards er klare – og sjekk lista for de nominerte i kategorien “Årets Stjerneskudd“!

 

 

Harru sett? Haha! You guys! Dere som skrev at dere nominerte meg.. Tusen takk! Dere må jo ha snakket sant, haha! Jeg er så skikkelig glad, for dette varmet så innmari. Det er jo selvsagt langt igjen til en eventuell finale, men.. YEY!

Gubben er nominert i hele tre kategorier, kan 2016 blir året Pappahjerte endelig stikker av med Gullpennen, da? Jeg har trua! Men det er selvfølgelig nå den harde konkurransen starter, for det er jo nå det skal stemmes. Helt fram til 31. desember kan man avgi stemme 1 gang hver 12. time, og etter en rask titt på konkurrentene mine ser jeg jo at dette blir skikkelig tøft.

Men uansett hvordan det går, så er jeg skikkelig stolt av en semifinaleplass! En usminket, ærlig og alltid trøtt tobarnsmor fra Larvik, er med i kampen om tittelen Årets Stjerneskudd.. Fy flate 🙂

 


Thank you, guys <3

 

/ Detta var stas!

* Stem på semifinalistene her *

18 kommentarer
    1. Hohoy, her skal det stemmes❤👍 Gratulerer med nominasjon! I mine øyne er både du og Pappahjerte klare vinnere! Dere er så tvers igjennom reale, folkelige og jordnære at jeg føler liksom at jeg kjenner dere litt 😊 Unner dere begge å vinne. (Nå er det bare for deg å psyke seg opp på prisutdeling da, hehe)

    2. Har selfølgelig stemt. På deg og pappahjerte, da dere er de eneste bloggenejeg syntes er verdt og lese. Må innom hver dag for å se om det har dukket opp noe nytt. Ønsker deg lykke til. Og ha en kjempefin førjulstid.

    3. Veeel fortjent! Eg skal sjølvsagt stemme på dåke begge! Ligg på sjukehuset så har goood tid til å stemme kvar 12 time, haha 🙂
      Lykke til <3

    4. Yey, tusen takk! Eller altså.. I natt gikk det plutselig opp for meg hva en eventuell finaleplass innebærer – så nå er jeg i ferd med å få noia her.. Haha! Huff, hjelp! Men jeg heier på Peter, pris er pris! 😉 Takk igjen for fine ord!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg