Trekant med to kjekke menn

Jadda, så er det altså avgjort hvilke bloggere som er videre til finalen i årets Vixen Blog Awards. Ikke bare gikk gubben videre i alle kategoriene han var nominert – men én av disse tre bloggerne kommer til å stikke av med prisen “Årets Stjerneskudd”:

 


(Bildene er hentet fra Instagramkontoene til @stormpedersen, @espenhilton og @umulius82)

 

Ved første øyekast er det fort gjort å tenke at dette er tre bloggere av samme ulla, men hvis man ser litt nærmere etter, så er det en del som skiller de to kjekke mannfolka fra den lille outsideren fra Larvik 😉

Ålreit.. En hel del faktisk. Det eneste jeg har til felles med Storm Pedersen og Espen Hilton, er at vi blogger alle tre 😉

Og da jeg kikket gjennom lista over finalistene i går, fikk jeg småpanikk da jeg oppdaget at det av en eller annen grunn bare er tre finalister i Stjerneskudd-kategorien, mens det i alle de andre er fem! Først tenkte jeg at det var helt krise, siden det da er større mulighet for å vinne – men så kikket jeg litt nærmere på de to andre konkurrentene..

 

 

Det er ikke godt å si hva juryen kommer til å vektlegge når de skal kåre en vinner, men jeg er rimelig sikker på at jeg kan dra på festen uten å være bekymret for at jeg kanskje må opp på scenen for å ta imot en pris. Hvem av disse ville du helst hørt takketalen til..? Haha 🙂

 


(Bilder hentet fra Instagram)

 

Jeg vet det er spesielt å ikke være opptatt av seier, og jeg mener ikke å være utakknemlig på noe vis – men det er nå engang sånn jeg er. Jeg sier ikke at jeg ikke har lyst til å vinne, jeg er bare litt livredd. Peter mener jeg må være gæren i huet, og det kan godt være 😉

Uansett hvordan det går er jeg bare ufattelig stolt av en pallplassering som Årets Stjerneskudd og gleder meg skikkelig til å dra på fest med Peter!

Bare en liten ting til slutt: I “Folkets Favoritt” er det stemmene som avgjør, så stem på Pappahjerte her

 

/ Heia den som vinner 🙂

* Følg Konatil på Facebook *

20 kommentarer

Siste innlegg