Årets Stjerneskudd!

Gjett hvem som har måttet klype seg utallige ganger i armen i dag, for å finne ut om gårsdagen bare var en drøm.. Årets Stjerneskudd! Det er fortsatt ikke til å tro – tenk at jeg vant!!

 

 

 

Jeg er så stolt at jeg holder på å kaste opp. Akkurat det kan faktisk skyldes den intense nervøsiteten som har gjort at jeg har vært konstant kvalm i tre dager nå – tror kroppen min går på autopilot fortsatt 🙂

Jeg gleder meg til å fortelle alt om kvelden, for det var altså så på hengende håret at jeg droppet hele dritten i går, og ble liggende i fosterstilling på hotellrommet isteden. Nerver er pokker ikke til å spøke med!

Mer om det i kveld, nå skal vi sjekke ut av hotellet og suse hjemover til de to små barna våre 🙂

Tusen hjertelig takk til alle som nominerte meg, stemte på meg og hadde trua. Love you, guys!

 

/ Klem fra verdens lykkeligste Konatil 🙂

40 kommentarer
    1. Gratulerer så mye, Christina! Synes det var skikkelig stas å se at du vant, vel fortjent! Synes også takketalen din var utrolig søt og morsom! Nyt prisen! 🙂 Og selvfølgelig gratulerer til Peter også!

    2. Det fortjener du, søta! Noen ganger er det også viktig å utfordre seg selv litt, slik at man ikke blir i komfortsona altfor lenge. Gratulerer så masse!!!

    3. Gratulerer med prisen.Veldig stolt av deg og dette fortjente du ! Og vi har tatt godt vare på de to herlige små hjemme. Velkommen hjem og kjør forsiktig 🙂

    4. Gratulerer så mye med pris!! Og herlig at du faktisk ikke lot nervene styre over deg, å at du møtte opp. Det fortjener du masse skryt for også! Alt er ikke like lett, men du hoppa i det, og du naila det!! Gratulerer 😀

    5. Først og fremst: GRATULERER! Så sykt velfortjent!
      Men må legge til at: altså, den nervøsiteten din hadde man nesten ikke trodd på hadde det ikke vært for at vi leser bloggen din! OM DU NAILET DEN TALEN!?!? JAAAAA!
      Det var seriøst den beste talen under hele showet. Du imponerte med humor, veltalenhet og en enorm ro som skulle tilsi at du var proff!
      Har ikke kommentert før, er en halvfast leser, men fy faen (unnskyld språket), måtte innom her bare for å berømme deg for takketalen! KUDOS

    6. Hipphipp hurra! For både deg og Pappahjerte!🙌🏻 Virkelig vel fortjent 🙂 Eg blei så glad når dåke vant, haha 😀 herlige takketaler gav dåke òg 🙂
      Gratulerer og goood helg 🙂

    7. Fantastisk! Gratulerer, dette var så fortjent! Vi satt å heiet på deg og mannen i går og jammen kom det ikke noen tårer da dere vant🙈

    8. Gratulerer såå mye! Så vellfortjent at du fikk den prisen. Syns du greide deg kjempe bra oppe på scenen også 🙂

    9. Gratulerer så mye. Vel fortjent. Flinke flotte deg. Gleder meg til å følge deg videre. Du er enestående.

    10. Gratulerer så mye med velfortjent pris 😀
      Må jo si det var bra Peter også vant 😛 kunne blitt uro i heimen om du vant på første forsøk og han fremdeles ikke vant noe 😛
      MEN det skal være sagt; gratulerer med velfortjent pris til dere BEGGE to 😀

    11. WOHOOO! Gratulerer, detta var vel fortjent! 😀
      Og den takketala, den naila du! Var spent på hvordan du takla sceneskrekken, men det merka man ikke noe til.. Du stråla på scena! og måtte fnise litt av “Uten deg Peter hadde det ikke vært noe Kona til, men uten meg hadde det heller ikke vært noe pappahjerte” Dere er søte 😉 Gratulerer så mye til begge to 🙂

    12. Hurra for deg!!🎉🎈🎉🎈🎉🎈 Har stemt på deg fra dag en, og jeg bare elsker bloggen din👍 Er så herlig med slike som deg, som sier ting som det er – og mrg humor og glimt i øyet😊 Og herlige bilder har fu også på bloggen👍 Lykke til videre💞💜💞

    13. Gratulerer så mye med prisen det var deg vel undt:) Takketalen var utrolig bra, skulle ikke tro du led av sceneskrekk<3

    14. Gratulerer så masse! Du var superflink på scenen. Nervøsiteten gikk det ikke ann å se i det hele tatt, og talen naila du!

    15. Gratulerer så mye!! Vel fortjent! Måtte se talen din på vixen.no. Kunne ikke se at du var nærvøs, å du hadde jo den beste talen av alle! Den var både sjarmerende og morsom!! Tommel opp!

    16. Gratulerer herlige du, fantastisk tale😄 Du så ikke det minste nervøs ut, sorry Peter men kona di slo deg ned i støvlene m takketala si🌺🎅🏽🎅🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg