Kosthold og goodiebag

Åh, for en dag! Jeg føler meg alltid litt vill og gæren når jeg forlater mann og barn i helgene, og jeg må innrømme at det var litt rart å kjøre avgårde før klokka ni i morges og se dem sitte og vinke i vinduskarmen.

Men fy fasan så godt det er med litt egentid! Jeg har innsett at det er helt livsnødvendig, spesielt når man lever et liv der det ikke er mulig å sitte på do i fred. De to små rakkerne mine må seriøst ha en radar som går av hver gang jeg forlater rommet for å gjøre mitt fornødne.

Så etter å ha dusjet (med tilskuere), kledd på meg og spist forkost – bar det avsted til noe jeg har gledet meg til i veldig lang tid nå: Kostholdskonferansen 2017!

 

 

Jeg var heldig å sikre meg en billett før alle ble revet bort, og i dag har jeg rett og slett sittet i en fullstappet sal i seks timer sammen med 500 andre, og sugd til meg spennende inspirasjon om mat og kosthold fra den ene glitrende foredragsholderen til den andre.

Jeg elsker å høre om hvordan mat og bra/dårlig helse henger sammen, og for første gang har jeg fått oppleve Berit Nordstrand live. For et fyrverkeri av ei dame – det er jo umulig å ikke bli glad av å høre henne prate!

Det var flere “stands” utenfor i pausene, og plutselig ble jeg helt forvirra, for jeg kjente omtrent alle som stod der.. Trodde jeg. Det tok litt tid før jeg innså at de så kjente ut bare fordi jeg følger dem på Snapchat, slik som f.eks “Kostholdsdamene”.

Også fikk jeg endelig hilst på Helene Ragnhild, den søteste ernæringsdama jeg vet om! Jeg følger henne også på snap, så jeg ble helt forvirret av det og, haha.

Men nå, dagens høydepunkt: Sjekke hva som gjemmer seg i den tunge goodiebagen! Mye tyder på at det er noe spisbart.. 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

* Følg Konatil på Facebook *

6 kommentarer
    1. For en cliffhanger på dette innlegget! Og det sier jeg i fullt alvor altså. Hvaaaa befinner seg i goodiebagen???

    2. Du må seriøst hive deg over kokosflakene med chili! Folk begynte å gi sine til meg i dag, etter ryktet begynte å svirre om at jeg er totalt avhengig av den!

    3. Hei! Blir så nysjerrig på hvem det er du følger på snap? Trenger nye tips til hvem jeg kan følge i forhold til mat og helse:) PS! Bloggen din er min faste “humørpille” ;D

    4. Jeg tenker å lage et eget innlegg om dette, men inntil da må du sjekke ut “heleneragnhild” (driver også HeleneRagnhild.blogg.no), “Helsesnappen” og “Kostholdsdamene” (begge disse går på rundgang mellom mange forskjellige mat- og helsefolk), “Mareneaa” (driver også marenaasen.no) og “Naturkilden”
      Har ikke fulgt disse så lenge, men så langt har jeg lært mye nytt og artig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg