Oppi goodiebagen

Jaja, det slo meg faktisk ikke å vise hva som faktisk lå oppi goodiebagen vi fikk på Kostholdskonferansen i går, haha! Men den inneholdt en liten fest for sånne helsekost-elskere som meg 🙂

Dette er altså ikke sponset på noen måte, alle som var på konferansen i går fikk hver sin.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Skarru sjekke påsan snart, eller?”

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dr Udo meets Anna..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kryddersalt, greens-pulver og Cocosa med hvitløk

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Litt lesestoff – disse to hadde jeg også sett på Snap før jeg møtte dem i går 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjokolade.. Er.. Aldri.. Feil.. 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og disse her.. Peter går bananas!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Måtte deles på fire 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Supersnack? Yes please 🙂

 


Chrom, Q10 og boka til Sten Sture Skaldeman to the rescue

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne måtte jeg åpne i går, ohlalalaa! Kokosflak med chili!

 

Og sist, men ikke minst, denne lå ikke i goodiebagen, men jeg ble overlykkelig da jeg så at Naturlig Liv hadde stand, for endelig fikk jeg sikret meg en Wonderbag! Jeg har ønsket meg det så lenge, men ikke fått somlet meg til å bestille. Sjekk den grønnfargen ♥

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Wonderbag er rett og slett en kjele-sovepose! Den brukes til langtidskoking av mat, man gir gryteretten eller krafta eller hva enn som står på menyen et oppkok, også setter man kjelen nedi Wonderbagen slik at den fortsetter langtidskoking og holder seg varm i timesvis oppi bagen. Samme prinsipp som dynegrøt eller dynepoteter for dem som husker denne gamle tradisjonen, bare med bedre isolasjon. Vips, så sparer man strøm og tid!

Jeg gleder meg så skikkelig til å prøve den, så nå starter jakten på hva som skal bli den første oppskriften 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ God søndag – nå skal vi ut og lufte fisen 🙂

11 kommentarer
    1. Hei og go søndag 😊
      Wow, den goodiebagen inneholdt jammen mye! Utrolig flott😀👍
      Og nå fikk jeg også lyst på dn slik wonderbag!😉
      Deilig med en slik dag kun for seg selv😉 Ha en fin søndag videre😊

    2. Ja, det var virkelig mye godt oppi! Åååh, jeg har ønsket meg den wonderbagen så lenge, og for hver som kjøpes, doneres én via “The Wonderbag Foundation” – slik at en familie i Afrika også får en kjele-sovepose! Mange koker mat over åpen ild, noe som både er forurensende og tidkrevende. Så det føles jo fint å bidra litt 🙂
      God søndag til deg også!

    3. For en goodiebag, sku ønske jeg og fikk med meg kostholdskonferansen – så de på snap da 😀
      Wonderbag skal i hus her og, så snart jeg får somlet meg 😉
      Du kan jo putte alt i de, kanskje lagtidskoke hønsefrikase, lag en deilig suppe eller viltgryte 🙂 alle gryter, supper, grøter og slik er jo perfekt til baggen 😀
      http://www.statera.blogg.no

    4. Hver jul legger mamma og mormor potetene i dyne, det er så barndom for meg Hahahah, helt utrolig at en sånn liten ting liksom hører julen til 😊 MASSE digg oppi goodiebagen, dere var jaggu heldige! Ha en fin søndag videre 😋

    5. så mye fint. heldig du. æ har ønsket meg goodiebagg mange år. men æ er aldri noen steder æ kan få slik desverre. så du var veldig heldig.
      ha en fin uke 🙂

    6. Det finnes en egen wonderbag-gruppe på fb, “Langtidskoking med Wonderbag og andre saktekokere.”, dersom du ikke allerede er der da 😀

    7. Har ventet i spenning en liten stund på et innlegg om wonderbag’en 🙂 Har du fått tatt den i bruk wonderbag’en og hva syntes du? Håper på ett innlegg med noen gode oppskrifter 😀

    8. Hei! Hehe, jeg må nesten le litt, for det har seg sånn at mamma skulle låne wonderbagen, og siden har jeg ikke sett noe til den. Men hun skryter veldig av den og har kokt masse kraft (som jeg har fått levert på døra, så jeg håper hun vil beholde den en stund til)
      Anbefaler deg å melde deg inn i gruppa “Langtidskoking med wonderbag og andre saktekokere” på facebook – der finner du mange oppskrifter! Jeg må se an om jeg skal bestille en ny wonderbag eller vente til mamma tar en pause 😉

    9. Takk for svar 😀 Jeg har nå både bestilt meg wonderbag OG meldt meg inn i gruppa 🙂 Det er hovedsaklig kraftkoking jeg gleder meg til å bruke den til, men også til supper/gryter! 🙂 Gleder meg til å begynne med kraft i maten igjen, har hatt en litt for lang pause pga at jeg ikke “orker/har tid” til å styre med det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg