Uthvilt og nyklipt

Det har allerede tikket inn noen spørsmål på Snapchat om frisørbesøket mitt i går ble så mislykket at jeg ikke orket å blogge i går kveld. Og det skulle man jo tro, men sannheten er heldigvis en litt annen 😉

Jeg skulle nemlig lese for femåringen på sengekanten i går kveld, og da vi var ferdige tenkte jeg at jeg bare skulle ligge litt og snuse på håret hans. Og det er i grunnen det siste jeg husker før jeg våknet noen timer senere.

Så sånn gikk den bloggkvelden i vasken, men i morges våknet jeg i alle fall uthvilt – med nyklippet hår og nyfarget ettervekst!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg har gått hos min faste frisør Kristina i mange år nå, og hun har jeg kjent siden barneskolen – så hun vet heldigvis hvordan jeg liker det. Det er når man bytter frisør at man oftest ryker på en smell 😉

Det ble altså verken guttekort eller rødt denne gangen heller – men den gode gamle skulderlengden og de samme to kalde brunfargene jeg har hatt det siste halve året.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvert eneste år går jeg på en skikkelig blondie-smell når det nærmer seg sommer, det er som om håret mitt skriker etter å bli lyst igjen. Men nå tror jeg tiden er inne for å slå seg til ro med brune lokker.

Med mindre jeg plutselig skulle gå på en smell hos en ny frisør, da. For da jeg vant pris på Vixen i år, vant jeg også et gavekort hos en fæncy schmæncy frisør på Aker Brygge. Og der kan jo alt skje. Hvem vet, kanskje jeg til og med ender opp her igjen:

 

 

/ God fredag 🙂

20 kommentarer
    1. Kjempe fin farge. Akkurat sånn jeg vil ha og! Så nå skal jeg ta med bilde av deg til neste frisørtime. Da kan jo du føle deg som en skikkelig kjendis når folk vil ha “konatil-sveisen” ;D

    2. Likte det kjempegodt! Har selv (naturlig) blondt hår som jeg egentlig aldri har turt å farge – både fordi jeg liker fargen og fordi jeg er redd for å tulle det til så jeg må spare ettervekst i flere år for å få min egen farge igjen. Likte den fargen du hadde på Vixen veldig godt – du har fint hår!

    3. Så fin du var på håret 🙂 kledde deg kjempe godt! 😁👏🏻
      Kan eg være so frekk å spørr om du hugsa ka farge du har på håret? 😇

    4. Syns du ble superfin😚selv går jeg for kort,kort på sidene og nakken,med litt lengre på toppen😀trives best jeg med kort hår og farga litt mørkere enn egen farge😀blir lissom litt yngre😄

    5. Nydelig sveis! Synes du passer bedre ned brunt enn blondt hår. Den mørkeblå genseren, hvor er den fra? Kjempefin!

    6. Så fin du ble på håret, veldig kledelig. 🙂
      Kan jeg spørre om hvilket kamera du bruker og er du fornøyd med det?
      Alexandra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg