Dette ble fargen!

Endelig! Fy flate så godt det er å være i gang med å male vegger! Jeg startet friskt i går morges, og tenkte jeg skulle rekke første strøk i hele TV-stua. Men jeg måtte jo jobbe litt innimellom, og da ungene plutselig skulle hentes i barnehagen hadde jeg bare rukket å male langs listene.. I halve rommet!

Enten er jeg skikkelig lite effektiv, eller så er jeg altfor pirkete.

Men cut the crap – over til fargen! Jeg er nemlig fortsatt helt sjokkert over valget, det var jo virkelig ikke dette jeg hadde sett for meg da jeg fablet om nye vegger. Men jeg endte til slutt opp med “Green Leaf” – og det blir altså så bra!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Grønt! GRØNT! Hvor kom den avgjørelsen fra..?

 


Skål!

 


En god pensel – og man trenger ikke teipe..

 


Very nice..

 

Det største problemet var selvfølgelig veggene i trappa, og jeg regner med flere av dere så den forferdelige krakke-løsningen Peter gikk for i dag – jeg blir helt uvel bare jeg ser på bildene. Det gikk heldigvis bra, og alle lårhalser er intakte..

Vi er bare ferdige med første strøk, men jeg måtte skyve kontorpulten min på plass for å få et bedre inntrykk av fargen. Og det er altså en så lun og varm og behagelig følelse å være i 2. etasje nå, at jeg nesten blir litt satt ut!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jobbe, jobbe, jobbe 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her er fargen i mye dagslys..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og her er fargen utpå kvelden. Denne krøllete ungdommen skal såklart henge over kontorpulten 😉

 

Nå skal jeg se om jeg finner arbeidslampa i boden, få på podcasten “Krisemøte” på øret igjen (Takk til Kristopher Schau og Kyrre Holm Johannesen som har fått meg til å glemme tida i dag) og begynne så smått på strøk to!

Jeg kan nemlig fortsatt skimte penisen Peter malte på veggen 😉

 

/ Følg meg på Snap for mer malingsmoro: umulius82

37 kommentarer

Siste innlegg