Oslotur og burger på brygga

Ah, skal si en Oslo-tur gjør sitt med humøret! Selv om det føles godt å ikke bo i gryta lenger, så er det jaggu fint å stikke nesa innom en gang i blant for å kjenne på livet 🙂

 

 

Og ekstra trivelig er det jo på dager som i dag, når Peter og jeg skal i det samme møtet begge to, for det betyr tur-retur Larvik i en bil der vi sitter og skravler om alt og ingenting. Da innser vi gjerne at det er godt med litt avveksling fra det samme gamle hjemmekontoret innimellom.. 😉

 


Spennende saker på gang – gleder meg til å fortelle mer!

 


Fra Peters snap, like kunstnerisk som fargen på håret, han der 🙂

 

Etter møtet var planen (min) at vi skulle haste videre til Ikea, slik at vi muligens kunne rekke å komme oss ut på E18 før den verste rushtrafikken var i gang. Vi skulle akkurat til å bestille hver vår smoothie til å slurpe i bilen, da Peter plutselig bråstoppet og kikket på telefonen sin.

Så kikket han på meg med et merkelig blikk, før han forklarte at han hadde glemt at han hadde en avtale hjemme i Larvik om litt over to timer. Jeg var sikker på at han løy, for av en eller annen grunn var han ikke like klar for Ikea som meg – men det viste seg altså at han snakket sant.

Dermed kunne jeg se langt etter den etterlengtede Ikea-turen min, så vi bestilte med oss en ekstra smoothie isteden, og stakk innom lillesøsteren min som jobber på Aker Brygge. Og det endte jo egentlig opp med å bli mye koseligere enn å traske rundt på et varehus på Slependen, da 😉

Skrubbsultne som vi var, bestilte vi hver vår hamburger som vi nøt ute i finværet – og jeg er fortsatt stappmett, åtte timer etter.

 

 

På vei til parkeringshuset stakk jeg innom “Billys“, den fancy frisørsalongen jeg vant gavekort fra på Vixen Blog Awards i januar.. Jeg har jo enda ikke fått somlet meg til å sette opp en time, så jeg måtte bare spørre hvor lenge gavekortet varte, hehe 😉

 

 

Planen er såklart å få brukt dette gavekortet snart – og jeg må si jeg gleder meg skikkelig! Jeg har jo litt sånn blandede erfaringer med å prøve nye frisører, men som Peter sier: “Blir det bra, så blir det bra – blir det krise, så blir det et blogginnlegg..”

Nå er klokka over 22 og det gjespes iherdig – regner med det er nok et gæmlistegn at man blir utslitt av å være en tur i storbyen.. 😉

 

/ Nattinatt

4 kommentarer
    1. Så deilig å gjøre litt annet noen dager 🙂
      Den burgeren så ganske gooood ut 😛
      Her gjespes det ofte iherdig mellom 20 – 22 i en alder av bare 26 år og langt fra no storbyliv såååå gæmlis! (Y)

    2. Ble kvalm av dette innlegget. Kom ikke lengre enn til bildet av deg i den trappa før jeg måtte bare scrolle ned til kommentarene. For ei med høydeskrekk – kan ikke ha på meg sko med hæler før jeg blir svimmel. Trapper er helt grusomme, må gå innerst mot veggen, så da det bildet kom ble jeg kvalm og svimmel – helt forferdelig grumsomt!!!! Ellers så elsker jeg bloggene til deg og mannen din!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg