Det går likar i morra

I dag begynte det å tikke inn meldinger både her og der, om at bloggen min hadde klikka. Og så sannelig, da jeg trykket meg inn for å se hva det var snakk om, oppdaget jeg at det var rimelig kaotisk stort sett overalt her inne.

 

 

Det er langt fra i orden enda, og kaoset skyldes rett og slett at Nettavisen legger om designet på både nettsider og blogger i skrivende stund. Jeg syns det er innafor at det forekommer tekniske utfordringer underveis – og jeg håper dere også er tålmodige fram til alt er i orden 🙂

Jeg vet også at det er en del utfordringer som gjenstår, blant annet har jeg skjønt at særlig annonsene har gått litt bananas i dag. Dette håper jeg er på stell i løpet av kort tid.

Jeg er ingen stor fan av endringer, det har jeg aldri vært – og det fikk meg til å tenke på stjernetegn.. For som liten fikk jeg bestandig høre at grunnen til at jeg mislikte endringer, var at jeg var født i stjernetegnet Tyren. Hehe, er det noen som fortsatt leser horoskop – eller var det et nittitalls-fenomen?

Jeg vet ikke hva jeg tenker om å være født i Tyrens tegn, men jeg husker i alle fall at jeg hatet forandringer da jeg var liten. Jeg begynte å grine da jeg fikk høre at mamma og pappa skulle male stua i en annen farge, for eksempel 😉

Så nå skal frøken Tyr ta kvelden, det har vært en lang og krevende dag i endringens tegn. Håper det blir likar i morra 🙂

 

/ Det lukter jo freeeeedag!

19 kommentarer
    1. Er født i tvillingene jeg 🙂 Men liker endringer hvis jeg vet om det fra før. Da jeg var liten begynte jeg å gråte fordi jeg likte fisk så godt, men mamma kokte fisk til pusene. Ikke til meg xD

    2. Haha! jeg må flire! Jeg er en liten tyr på 33 år, signerer på at forandringer tar litt tid å akseptere/ tilpasse seg. 😉

    3. Mener å huske vi har bursdag på samme dag vi, 13 mai? Iallefall tyr er vi vist begge og jeg er heller ikke noe fæn av forandringer. Men her kommer det ann på, for jeg flytter og omøblerer stadig på ting. Så kanskje forandringer er greit så lenge de er på mine promisser xD

    4. Er jo litt interessant med stjernetegn fremdeles…. Jeg er og tyr, og hater store forandringer! Nå har akkurat mine foreldre solgt barndomshjemmet, og det er jo litt krise…! 🙁

    5. Hehe, ja – fettkaffen min får du aldri! 😉 Som jeg har skrevet før, så koker dette i grunnen bare ned til hvilken forskning man velger å stole på. Det blir jo opp til hver enkelt, jeg for min del kommer til å fortsette å følge fastlegens råd om å spise mye mettet fett og grønnsaker, og så lite raffinert sukker som mulig. Blodprøvene mine bekrefter at jeg har funnet min kostholdsvei, men det er jo ikke sikkert at det gjelder for hvermansen – selv om det funker for meg og min familie 🙂

    6. Hahahaha, dauer av at du begynte å gråte da de skulle male stuen, liksom! Fantastisk morsomt:D Og de sier også forresten at Tyren er den siste til å tro på astrologi. Jeg er Tvilling og det er jeg også (haha, tog du an? – jeg trenger søvn, sorry!)

    7. Haha, kjenner meg igjen! Er også tyr, og husker jeg ble helt sykt lei meg når foreldrene mine skulle selge bilen vi hadde da jeg var liten. Gråt og klappet på den i evigheter. Kanskje jeg må begynne å lese horoskop?

    8. Jeg er også tyr og kjenner meg skikkelig godt igjen! Liker ikke endringer i ting jeg er “vant” til og har vært sånn siden jeg var liten. Visste ikke at det var typisk for tyren faktisk, enda jeg leser horoskop nå og da haha🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg