Uventet bryllupsgave i posten

Da Peter og jeg fortalte familie og venner at vi ønsket å ha et bittelite bryllup, var de fleste heldigvis veldig forståelsesfulle. Men det var ett problem som gikk igjen: Hva i all verden skulle de gjøre med bryllupsgave?

For Peter og jeg mente jo at når vi tross alt valgte å snike oss unna en hel helg og atpåtil snøt dem for en fest – så skulle det da bare mangle at de ikke skulle måtte kjøpe gave til oss i tillegg.

Men jeg begynner jo nå å innse at det ikke er festen det kommer an på – og at de fleste bare syns det er veldig hyggelig når noen gifter seg, selv om den store festen uteblir.

For helt siden bryllupshelgen har det dukket opp gaver med jevne mellomrom – og i dag ringte jaggu postmannen på døra igjen. Under armen hadde han en lang pakke, og verken Peter eller jeg skjønte stort. Men så oppdaget vi hvem som var avsender – og da vi åpnet den lange pakken, ble det antydning til akutt pollenallergi i øynene hos både herr og fru..

Smelt! Gjett om disse posterne skal opp på veggen! Og avsenderen var ingen ringere enn en bloggleser som har fulgt oss siden starten, og som både Peter og jeg har blitt glad i.

Så hei til deg Cecilie, you made our day! Tusen, tusen takk! Selv om vi insisterte på at vi ikke ønsket oss noe som helst, så kan det se ut til at vi tok feil 😉

 

/ Herr og Fru

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg