Konatil på Spotify

Neida, Konatil har ikke gitt ut en singel, men da jeg skulle skrive oppsummeringsinnlegg for mai i går, måtte jeg finne ut hvilke sanger jeg hørte mest på i måneden som gikk. Og da innså jeg at jeg hadde så mange favoritter fra mai, at jeg rett og slett bestemte meg for å lage en egen spilleliste på Spotify som jeg kan dele med spesielt interesserte!

Jeg elsker ny musikk, så denne lista vil stort sett bestå av dagsaktuelle låter – med noen unntak såklart. For eksempel er jakten på sommerlåta 2017 for lengst i gang, og den dagen den kåres, skal den definitivt ha vært innom Konatil sin spilleliste 😉

Når jeg hører på musikk, er det viktig med sanger som gir meg energi og påfyll. Derfor blir det nok ingen gamle, seige svisker, og definitivt ikke noe jazz på lista.

Men følg “Konatil – sommerfavoritter” på Spotify hvis du trenger litt oppmuntring, eller bare vil høre på det samme som jeg hører på når jeg henger opp tøy eller rydder huset 🙂

Satser forøvrig på å tømme lista den første i hver måned, sånn at det ikke går inflasjon 😉

 

/ Without music, life would be a mistake
smartingen Friedrich Nietzsche

13 kommentarer
    1. Musikksmaken din er svevende og luftig. Liker veldig godt drømmende teknologisk musikk, men ofte fokuseres vokalen for lite på og ødelegger. Det blir litt floskel og “dypt” for meg.. Foretrekker artister som f.eks Bonobo, Aydo og Emancipator.

    2. Jag trodde änglarna fanns av kamferdrops altså en remix av originalen MÅ du bare høre. Jeg vet ikke om jeg elsker den eller om jeg blir litt flau, men jeg tror jeg heller mest mot førstnevnte. Blir bare i skikkelig godt humør jeg altså. Har vært på utkikk etter nye sanger en stund nå, jeg har nemlig en tendens til å høre i hjel sangene jeg finner. Call me av NEIKED er også kjempe kul 😊 god helg til dere!

    3. Haha! Det kommer jo an på ørene som hører, da 😉 Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg blir så glad av den typen musikk, sannsynligvis skyldes det det faktum at jeg ikke lenger er tjue.. Har vært innom mye rart opp gjennom, og tida med Korn er vel kanskje den perioden jeg er mest glad jeg kom meg ut av 😉

    4. aaah…jeg får aldri til å kunne gi min tørre spøk fordi tror folk blir litt skeptiske til ‘spørr meg om jeg er singel’ – men grunnen til jeg spørr er fordi jeg vil si AT: NEI JEG ER ALBUM!!!
      – faen…det er greit verden, jeg må bare vente til noen spørr meg om dette på gata så kan jeg ENDELIG bruke denne kule spøken! ok ok…ha det fint…

    5. Åh, sorry Seb – jeg rakk ikke svare deg! Lover å gi det et nytt forsøk dersom du legger igjen en ny kommentar i fremtiden en gang. En god vits kan ikke fortelles for ofte! 😉
      Ha en fin dag, og igjen – sorry 🙂

    6. helt ok egentlig, vitsen er en av de dårligste som noen gang har blitt fortalt.ikke noe sorry her i gården, la oss give ann denne nye dag som vi aldri har opplevd før, tack hej leverpastej

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg