En fremmed fyr ved navn Peter

I dag morges da jeg skulle sjekke Facebook, gjorde minner-funksjonen meg oppmerksom på noe ganske så trivelig…

For i dag er det nøyaktig 7 år siden en helt fremmed fyr ved navn Peter sendte meg en venneforespørsel på Facebook!

Tenk det, for bare syv år siden visste vi ikke hvem den andre var engang. Vi hadde bare tilfeldigvis en felles kompis, som på denne dagen la ut en statusoppdatering som både Peter og jeg svarte på. Og av en eller annen grunn, sendte altså Peter meg en venneforespørsel – og lite visste vi at det skulle bli starten på vår historie.

Enda skulle det ta seks måneder før vi fikk kontakt, men plutselig en dag begynte vi å chatte.

Og nå sitter vi her.

Med to barn, en hund, et hus, to blogger, masse thuja-hekk, et soverom som skal males, crocs, trampoline i hagen, barnehage-tegninger på veggene, sentralstøvsuger, og kjærlighet.

Masse kjærlighet.

/ Facebook, ass

5 kommentarer
    1. Jeg fikk også opp en sånn i dag med kjæresten min. Vel og merke to år og ikke sju men for et vennskap ❤️ Lenge leve kjærligheten!

    2. Koselig innlegg. Ønsker dere god sommer, er innom nesten daglig, og liker godt måten du skriver på og temaer/ det du skriver om. Variert og fint å lese..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg