Nytt fresht treningstøy

/ Annonse

Det er fredag, og etter min andre PT-time vurderer jeg nå å endre navn fra “Kona til” til “Stiv og Støl”. Jeg kan nesten ikke gå i trapper, og enda har jeg ikke begynt å merke den fantastiske energien man skal få av å trene… Men i følge mange av dere, så kommer den etterhvert!

Det triveligste er jo å høre at flere av dere har hengt dere på, og kommet dere ut av sofaen etter å ha vært støttemedlemmer på diverse treningsstudioer i litt for lang tid. Og siden vi er flere i samme treningsbåt, tenkte jeg at det muligens også er flere enn meg som trenger nytt treningstøy?

Treningsgarderoben min trenger i alle fall en oppfriskning etter å ha ligget brakk i femten år – og ingenting er vel bedre enn å kunne gjøre noen kupp når man først skal fornye garderoben 🙂

Nå er det salg, og her har jeg samlet noen av mine favoritter!


1. Treningsbukse 2. Tights 3. Sports-BH 4. Treningsjakke 5. Svart treningstopp 6. Rosa sportstopp
 


1. Tights 2. Nike tights 3. Asics tights 4. Oransje tights 5. Nike topp 6. Sports-BH
 


1. Hvit tights 2. Blomstrete tights 3. Svart treningstopp 4. Nike treningstopp (sort) 5. Hvit treningstopp 6. Adidas t-skjorte
 

Jeg gleder meg til noen av disse dumper ned i postkassa, sånn at jeg kan bytte ut de altfor trange treningstoppene og de slaskete treningsbuksene som har ligget på vent siden starten av 2000-tallet.

Så gjenstår det å se om nytt, fresht treningstøy hjelper på treningsmotivasjonen 🙂

 

/ God fredag!

6 kommentarer
    1. Du må ikke bli treningsblogg PLEACE. Men du… gåbaklengs ned trappen det hjelper. Etter min pt time, var det bommmeliboom stopp. Kom nesten ikke uttav sengen. Trappen ned til kjøkkenet var ett mareritt. Jeg klamret meg til gelenderet og rygget ned. Mannen stod nede og sa; stakkars kona… jeg skrek; jEG vil ikke ha publikum. Dette klippet fikk jeg servert på 40 års dagen. Visste ikke det var tatt. Det var faktisk ustyrtelig morsomt. Jeg flirte godt. Men Fyfan hevna er søt!!!

    2. Så flink du er! Mye fint treningstøy også. Har lyat til å begynne fast selv, jeg trener kun lette vekter hjemme i perioder :/

    3. Hahaha!! Herlig av mannen å filme 😀 Lykke til med hevnen!
      Og du kan slappe helt av altså, dette kommer aldri til å bli noen treningsblogg. Med mindre jeg får tilbake rumpa mi. Da lukter det oppdateringsinnlegg 😉 God helg!

    4. Ikke verst å klare å trene hjemme! Dét er viljestyrke, det 🙂 Tilbyr treningssentre en prøveperiode? I såfall kunne du jo testet det ut. Der jeg går er det ingen binding 🙂

    5. Flott og farerikt treningstøt gjør meg glad. Jeg har hatt en PT time og har bestilt klipp på 10 stykk. Har vært edlem siden Febrar men først for 1 uke siden tok jeg turen innom , og hadde som sagt PT denne uken. Jeg må komme i form. Men jeg sier som en annen, ikke bli en av mange treningsblogger.
      Lykke til

    6. Heisann 🙂
      jeg synes det er spennende å lese om treninga di også. Det er jo en del av hverdagen. Og det er jo hverdagen din som både småbarnsmor og og blogger, kone osv, som gjør bloggen spennende å lese.
      Fra ei småbarnsmor til ei annen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg