High as a Kite på en lørdag

Jeg har fått med meg at det er veldig populært blant bloggere å skryte av at man drar på festivaler her og festivaler der – og at det egentlig ikke er særlig interessant å lese om. Men når to småbarnsforeldre skal på festival for første gang – da syns jeg det er på sin plass med en liten oppdatering 😉

For noen uker siden ringte nemlig svigermor, og egentlig skulle hun vel bare skravle litt med sønnen sin – men plutselig penset samtalen over på hva slags planer vi hadde for sommeren. Av en eller annen grunn ble det snakk om Stavernfestivalen, og etter en kjapp kikk i kalenderen fant svigermor ut at: Jammen den helgen, da var de ledige for barnepass!

Jeg hørte faktisk Peter hoppe i stolen og juble høyt, før han kastet seg rundt for å bestille billetter. Stavernfestivalen arrangeres på 17.året, vi bor i samme by – og vi har aldri vært der før! Det er faktisk litt flaut.

Men i kveld skal det altså skje. Highasakite skal på scenen, Karpe Diem skal på scenen – og mor og far skal på festival for første gang sammen! Det har vært utsolgt i lang tid allerede, og jeg gleder meg skikkelig 🙂


 


 

Oppdatering kommer forhåpentligvis i morgen X-)

/ Highasakite

13 kommentarer

Siste innlegg