Se den kjolen!

Da jeg våknet i morges, så jeg at det hadde tikket inn en melding på telefonen klokken 01.18 i natt, fra den nygifte brura som hadde mellomlandet i Hong Kong og som nettopp hadde lest blogginnlegget Bryllupet time for time ❤️ som jeg postet i går.

Der hadde jeg skrevet at jeg ville dobbeltsjekke med brudeparet før jeg la ut bilder av dem, og klarsignalet kom altså på sms fra en annen verdensdel. Men før jeg viser kjolen, må jeg bare få si en ting:

Av med hatten for alle dere som har stått hvit brud! For hvordan i all verden klarte dere å bestemme dere for kjole?!

Jeg var med lillesøster på kjoleprøving i vinter, og jeg trodde seriøst vi hadde funnet “The Dress” opptil flere ganger… Jeg vet man sier at man bare vet det når den riktige kjolen sitter på, men hallo.. Det er så vanvittig mange fine brudekjoler der ute!

Når det er sagt, skjønner jeg jo at lillesøster må ha merket med en gang da hun fikk på seg drømmekjolen i butikken – for vakrere brud har jeg aldri sett.. Kjolen var helt perfekt, og hun var så nydelig!


Foto: Mona Moe Machava
 


Høyt hang den…
 


… Og jeg måtte seriøst tørke noen tårer da den endelig var på!
 


Jeg mener… Det stoffet? Noe av det fineste jeg har sett noensinne!
 


Og mens jentene var hos frisøren, var det to spente forlovere og en veldig nervøs brudgom som hentet knapphullsblomster…


Elsker dette bildet av Steffen
 


Nygifte og veldig lykkelige 🙂
 


Fotograf Mona in action!
 


Altså… ❤❤❤ (Foto: Mona Moe Machava)
 


Snufsi! (Foto: Mona Moe Machava)
 


Midt uti skogen lå dette, og Mona kastet seg rundt! (Foto: Mona Moe Machava)
 

Selv om det ikke vil vises på bloggen, så vil det nok ta noen dager til før Peter og jeg kommer oss ut av bryllupsbobla. Det har vært litt av en oppladning de siste ukene, og vi kommer nok til å suse litt rundt uten mål og mening fortsatt.

Men det må være lov, for det er jo ikke hver dag man får oppleve å være så lykkelig på andres vegne 🙂

/ T + S = Sant

10 kommentarer
    1. Før nån nydelige bilda!
      Sitt også å leite etter drømmekjolen til den store dagen neste år. E vel den jobben som bli å stresse mæ mest 😛 haha.. Ja og finne den perfekte plassen til å ta bildan.
      Ser jo at lillesøster har klart den med glans <3
      VAKKERT!
      Sir som du... Snufsi 🙂

    2. Mona er så flink! Bildene hennes er så levende og bare helt faktastiske <3
      Og nydelig brudepar. Noe helt spesielt å få være med på sånne dager, spesielt når det er nær familie eller venner 🙂

    3. Nydelig kjole å stemningsfulle fine bilder av et vakkert brudepar😊❤️Og du skriver så levende 😊👍tusen takk for at du deler😘👍

    4. Jeg skal selv gifte meg neste år. Vet du hvor brudekjolen er fra? Designer etc.. 🙂
      Nydelig var den!

    5. Måtte høre med søster: “Sottero & Midgley het merket på skjørtet, og boleroen er fra sadoni ? kjøpt på Christiania glasmagasin- bryllupsavdelingen” 🙂
      Lykke til med jakten! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg