Snart er det over

Tida går bestandig så fort når man er på ferie! Selv om det føles lenge siden vi satte oss på flyet, så har dagene likevel flydd avsted. Vanligvis pleier jeg å være sånn passe forsynt med sol og varme etter 10 dager, men denne gangen kunne jeg fint klart en uke til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Det kan jo ha noe med at det ikke frister å returnere til drittværet som venter hjemme. Sukk. Men vi har i alle fall hatt en utrolig fin ferie, og september har vist seg å være det ulitmate ferietidspunktet! Fortsatt full sommer, varmt badevann og hverdag igjen – for spanjolene 🙂

Vi er kjempeheldige som har et feriehus vi kan besøke, og nå som vi så smått har begynt å pakke kofferten for hjemreise, innser jeg at det er noen spesielle ting jeg kommer til å savne:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den stille og rolige gata vår
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Frokostene i friluft under drueklasene, med diverse nødvendigheter 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Svigermor i baksetet 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Frukt som modner på trærna!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sekken på tur
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Å være på ferie med barna, og han her
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Å kaste stein i bøtte på stranda 🙂
 


Å se svigerfar bestille retter han tror han vet hva er… #Fritertesardiner
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Å lese fire linjer i boka mi, før jeg blir avbrutt X-)
 


Å spille fire på rad med veldig rare regler, under en parasoll…
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjekke kameraet hver kveld for å se hva barna har knipset i løpet av dagen 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Men mest av alt kommer jeg til å savne dissa to
 

/ Takk for nå, Spania – du har vært strålende

25 kommentarer
    1. Ser ut som dere har kosa dere masse! 😊Gøy å følge dere i hverdagen gjennom bloggen! Du er flink til å skrive- digger bloggen din!(og Peters selvfølgelig) håper du fortsetter i samme tralten og ikke bryr deg med all dritten de siste dagene! Go Christina 💪🏻😍

    2. Det var trivelig å høre! Det har vært litt kok de siste dagene ja, men ikke verre enn man må regne med når man bevisst legger ut bilde av at man pusser opp med puppene i det fri 😉

    3. Håper du har hatt en fin ferie til tross for det forrige innlegget som kom litt skjevt ut. Anna føler seg veldig såret dessverre, ikke alle som klarer å se seg selv i selvironiens lys. Hun føler seg tydeligvis latterliggjort. Hadde Anna selv klart å se humoren i bilde, så hadde denne saken blitt mye enklere, både for deg og alle andre. Jeg mener at Anna bør tåle såpass, og at du bidrar til å normalisere.Jeg synes også innlegget ditt bidrar til å dempe kroppspress og er herlig befriende. Men på den andre siden så gir Anna uttrykk for krenkelse og hun føler seg latterliggjort , noe som gjør hele denne saken vanskelig. Selv om det selvsagt ikke var din intensjon å såre en annen person, det vet de fleste. Synd at et humoristisk innlegg skulle få en slik vending. Jeg mener ikke at noe er rett og galt i denne sammenhengen, man vet kanskje ikke alltid selv hvorfor man føler seg såret i enkelte sammenhenger.

    4. Kari, hun ble jo latterliggjort. Og hvem er du til å bestemme hva folk skal tåle eller ikke? Ville du sagt det samme om noen ble fysisk eller psykisk plaget? Bør man tåle å bli mobbet? Nei. Er dette mlbbing? Nei. Men det er uthengende og latterliggjøring og det er ikke greit.

    5. Yr melder flott høstvær fra torsdag og en hel uke framover😎☀️ Snakke meg om bra timing på ferien, da☺️👍🍁🍂

    6. Jeg tror du bare valgte feil person å “parodiere”. Er jo ikke første gang hun er latterliggjort, så dette kan jo kanskje være dråpen. Tror nok en voksen blogger hadde sett annerledes på dette. Ja hun er 20 år, men hun har noen år igjen før hun er ordentlig voksen.

    7. Du har er kjempe fin blogg leser bloggen din hver dag, og det innlegget du hadde om oppussing var så utrolig morsomt. Du skriver tingenes tilstand rett ut som det er,jeg mener at Anna startet en storm i et vannglass.
      Du, Petter og barna får ha en fortsatt god ferie, kos dere like mye som jeg koser meg med å lese bloggene deres.

    8. Anna føler seg latterliggjort? Javel når da. Når hun la ut sitt bilde da?? For bilde kona til la ut var da virkelig ikkemobbing, de var en selvironi . På høøøyt plan 😂😂 snakk om å bjuda på seg selv 😂😂👏👏👏 flotters Christina

    9. Dere som er bloggere kan jo bare booke om
      Flybilletten å bli ei uke til 🙂 det er det beste med fleksitid synes jeg😍

    10. Håper du er fornøyd med egen innsats. Nå har du åpnet for at andre kan latterliggjøre Anna på sosiale medier, føles det bra å ha gått foran i den bevegelsen? (Espenpalervaag osv)
      Håper du er stolt langt inn i mammahjertet;-)

    11. Dette blir faktisk for teit 🙂 Dette var utelukkende ment som humor fra min side. Hva andre velger å gjøre i forbindelse med Annas puppestunt, har ingenting med mitt mammahjerte å gjøre. Men det tror jeg du vet 🙂

    12. Mistet helt respekt for deg. At du ikke klarer å innrømme at det blir feil og at du må gjøre narr av andre for å få oppmerksomhet på bloggen er helt tragisk. Du burde hylle henne for å være stolt over kroppen sin I dagens samfunn.

    13. Iren og Airin da😧 Ikke ta alt så forferdelig alvorlig! Dette innlegget fra Christina var jo fryktelig morsomt! Verden blir så mye enklere hvis en kan ha litt selvironi, og det burde Anna ha her! Tror nok at hun visste hva hun gjorde da hun la ut dette bildet😝

    14. Nå var jeg ikke ute etter oppmerksomhet, jeg ønsket bare å spre litt humor. Hadde innlegget hennes handlet om noe annet enn å legge vegg-til-vegg-teppe, ville saken vært en annen 🙂 At ikke alle deler den samme humoren som meg er helt greit, og at du har mistet respekten for meg på grunn av noe som dette får bare være. Men NÅ gidder jeg ikke svare på flere kommentarer om dette, altså 🙂

    15. Skjønner INDERLIG godt at du nå setter foten ned og ikke gidder å svare på flere tåpelige utsagn i denne ‘puppesaken’.
      Folk skjønner tydeligvis ingenting!
      You go, girl!👍🏼

    16. Vet du ikke vil ha flere kommetarer om puppebilder. Men jeg må trekke tilbake kommentaren min fra tidligere om hva du oppnådde med å lage innlegget og at det ikke slo an hos meg. Jeg har pga siste dagers blogginnlegg hos MtM, kjent behovet for å gi deg en unnskyldning. Kanksje jeg ikke så humoren i innlegget ditt, men en ting har kommet klart de siste dagene. Hun var ute etter oppmerksomhet, og det var det hun fikk.
      Unnskyld unnskyld unnskyld!

    17. Jeg vet jeg sa jeg ikke skulle svare på flere kommentarer – men jeg ble skikkelig rørt av at du tok deg tid til å legge igjen en noen ord til meg! Det kunne du fint latt være, så det satte jeg virkelig pris på. Så: takk takk takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg