Nystekt nyhet på hjemmekontoret

/ Annonse

I blant må jeg klype meg selv i armen når jeg tenker tilbake på hvordan det var å spise glutenfritt for bare få år siden. Ikke bare var utvalget labert, men det som fantes smakte pyton og ble knusktørt på et blunk.

Kanskje er det derfor det gleder hjertet mitt ekstra mye når det kommer glutenfrie nyheter på markedet som smaker helt prima! I veldig lang tid har de glutenfrie bakervarene fra Hatting vært et fast innslag i helgefrokosten, og nå har det kommet enda et produkt som skal inn i frokost-loopen min!

Nyheten Hatting Glutenfrie Fiberrike rundstykker smaker nydelig, de har en konsistens vi bare kunne drømme om for bare få år siden – og de inneholder hele 7,3% fiber.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vente, vente.. Lukte, lukte 🙂
 


 

Hatting jobbet lenge og iherdig før de lanserte serien med glutenfrie bakevarer for et par år siden, og er veldig stolte av den gode smaken og den myke, saftige konsistensen. Og det merkes virkelig på produktene.

Disse Glutenfrie Fiberrike rundstykkene er dessuten “Fri for”, det betyr at de ikke inneholder de “vanlige” allergenene som gluten, hvetestivelse, melk, laktose, egg, nøtter og soya.

Da jeg skrev at de skulle inn i “frokost-loopen”, kunne jeg vel egentlig skrevet hjemmekontor-loopen.. For en av fordelene med å ha hjemmekontor, er jo at man har tilgang til både fryser og stekeovn midt i arbeidstida.

Og når det i tillegg bare tar 7 minutter før herlighetene er ferdig, ja da lukter det nystekt rett som det er 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oh yes, indeed!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Også glutenfritt, da gitt. Nesten ikke til å tro 🙂
 

Mer om Hattings smakfulle nyhet, finner du her!

* Følg Hatting Norge på Facebook *

/ God søndag

3 kommentarer
    1. Får ikke opp bildene som du legger ut med Olympus kameraet ditt.. de andre kommer opp med en gang. Andre som har problemer med dette?

    2. Angående det med at noen ikke ser bilder, for min del gjelder det mange blogg.no blogger, trodde det bare var min telefon. Det hjelper å refreshe siden hvertfall, da pleier bildene komme frem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg