Gullegod lørdag

Lørdag, små gaver, brevskriving og pakkeposting – i dag har jeg virkelig kost meg!


 

For i dag fikk jeg endelig sendt ut de små premiene til vinnerne av de to uhøytidelige konkurransene jeg sveivet i gang på blogg og snapchat for noen uker siden. Og mens jeg holdt på, ble jeg minnet på hvor innmari koselig det er å sende post!

Det skal jo sies at jeg elsker å få post selv, jeg kjøpte meg jo faktisk en italiensk brevvenn for 12 kroner i 1994.. Og helt siden da har jeg elsket spenningen de gangene det plutselig har dukket opp noe annet enn regninger og reklame i postkassa.

Det er lenge siden jeg har sendt noe selv, men du verden så trivelig det er!


 

Og siden det atpåtil var lørdag i dag, hadde jeg to hjelpere tilgjengelig som meldte seg frivillig som klistremerke-ansvarlige. Hvilken luksus 🙂


Det kan aldri bli nok stjerner
 

Så nå håper jeg det er noen fornøyde jenter som åpner postkassa si i neste uke – også tror jeg nok ikke det blir lenge til neste uhøytidelige konkurranse 😉
 

/ God lørdag ★★★★★

5 kommentarer
    1. Wiii! Gleder meg til å komme hjem og finne dette i posten, jeg er nemlig hjemme på ferie hos mamma og pappa. På 1412. Du får ikke si til Peter at kommentaren “ett strikk” kom fra ei som er vokst opp bare et steinkast unna ham 😂✌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg