Kjærleiken ♥

I dag er det nøyaktig to måneder siden Peter og jeg var forlovere i et heidundranes låvebryllup! Og siden jeg blir varm og glad og rørt langt inn i sjela av å se på bilder fra denne dagen, spurte jeg om lov til å dele noen blinkskudd akkurat i dag 🙂

Så gjør deg klar for mine favorittbilder fra den store dagen til min lillesøster Therese og svoger Steffen ♥ (Alle bildene er tatt av fotograf Mona Moe Machava)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Kjærligheten er fin, sant? Og det er så godt med sånne gode dager fullstappet med glede å se tilbake på. Hva vi gjorde time for time denne dagen skrev jeg forøvrig om her 🙂

Obs! Skulle du kjenne noen som sikler på den nydelige, tredelte brudekjolen, så fikk jeg nettopp beskjed om at den er lagt ut for salg! Jeg garanterer en pent brukt kjole fullstappet av gode vibber, lykke, og glade minner etter allsang til “Optimist” med Jahn Teigen. Og masse, masse kjærleik 🙂

/

13 kommentarer
    1. Nydelige bilder😍 Hvor er denne låven? Jeg er på jakt etter et passende lokale for et «classy låvebryllup» 😉

    2. For noen flotte bilder av er nydelig par 😍 Lurer på en ting; nå i ettertid, angrer du på at du ikke gjorde mer ut av deres bryllup? Elsker bloggen din, og er innom hver dag- du er rå! 🙂

    3. Hei!
      Lurte bare på om du viste hva merke forloverkjolen deres var i? De var så supre, og absolutt noe jeg kunne tenkt meg til mine forlovere 🙊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg