Nytt i gangen

Noe av det gøyeste med å få malt ferdig, er å henge opp ting på veggene. Ting som dette tar vanligvis lang tid hos meg, men denne gangen hadde jeg faktisk et par ting liggende på lur.

For med to små i hus blir det jo litt luer og votter og halser på vinterstid, og det er viktig at de lærer seg å legge ting på plass. En egen skuff eller en egen kurv i gangen kan være lurt, slik at de har sitt eget system. (Dessuten er det veldig viktig at de ikke tar etter far sin, så jeg prøver å fortelle dem at skohylla er til for å brukes, selv om sko i størrelse 45 aldri finner veien dit 😉 )

Jeg tenkte lenge på å kjøpe et par kurver til å henge på veggen, men før jul i fjor ramlet jeg helt tilfeldig over disse “oppbevaringskulene” (ikke sponset) – som barna bare kan stappe tingene sine oppi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

De rommer overraskende mye, og siden de er gjennomsiktige er det lett å finne det man leter etter. Barna syns det er gøy, og ekstra stas er det å ha hver sin.

Nå gjenstår bare å kjøpe en sittebenk med oppbevaringsskuffer til å ha langs denne veggen, perfekt til støvler, sko og klær som ikke er i sesong. Kan man få nok oppbevaringsplass forresten? Jeg tror ikke det 😉

19 kommentarer
    1. Hei,
      Så utrolig fine de oppbevaringskulene var! Hvor har du fått tak i de?
      Og nei – du får aldri nok oppbevaring i gangen …

    2. Så fint det ble! Veldig fin farge 👍
      Her i huset funka sånn stjernedryss-kalender veldig bra, særlig på pappaen. Guttene og pappan hadde hver sin farge på stjernene, og fikk stjerne for å henge opp jakke +sko, og når pappan hver dag ble “sjekket” av 3+4 åringene, kom plutselig skoa i 43 opp på hylla og! Men tror man er avhengig av noen små hjelpere for suksess 😂😂😂

    3. Knallfint🖒 enig med deg, umulig å få nok oppbevaring. Gleder meg til hver gang du har postet et innlegg jeg ikke har lest. Flink, uhøytidelig og morsom,er du. Klem fra Tønsberg 💞

    4. Hehe ja Christina, men bare litt oppi, og alt i matchende farge var det veldig fint! Kan du legge ut et nytt bilde når barna har brukt dem helt selv en mnd?? :p mistenker at det da ser litt mer rotete ut :p

    5. Ikke uten grunn at jeg knipset bildet mens de var i barnehagen, haha 😉 Nei, for å være ærlig syns jeg de er fine med masse farger oppi også! Et par av rosa-fargene kræsjer kanskje litt, men det står om ikke annet i stil til resten av huset. Litt rotete, men ganske sjarmerende 😉

    6. Og det gleder meg hver gang du har postet en kommentar – tusen takk for at du sprer glede! 🙂 God klem tilbake <3 (beklager manglende smileys, men blogg.no nekter å fikse kommentarfeltet sånn at det lar seg gjøre. Det gjør meg nesten litt smågal)

    7. Oh, sånne oppbevaringskuler har jeg å lyst på ! Men med ei kronisk nysgjerrig kattepus så frykter jeg at den hadde blitt brukt som soveplass for han (enten det eller så hadde den ikke tålt vekta av 6kg kattepus og falt ned)… x)

    8. De var utsolgt før jul også, jeg sendte dem faktisk en mail og fikk beskjed om at de snart kom på lager igjen. Kanskje de venter inn flere snart 🙂

    9. Kul måte og oppbevare votter på…men med den veggfargen, fikk jeg litt «klemme kviser» assosiasjoner… :O

    10. Takk for du gjorde det. Det var jo bra! Da blir det å bestille flere stk 🙂
      Likte veldig godt fargen deres i gangen men den på stua var bare helt utrolig fin! Blir veldig inspirert av stilen din her hjemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg