Hvem savner denne?

I fem uker har jeg grublet! For hvem i all verden var det som hadde mistet denne?


 

For fem uker siden var det Vixen Influencer Awards, og Peter og jeg hadde bedt inn til en liten samling på hotellrommet før alt startet. Det ble en koselig gjeng med bloggere som var klare for fest – og så gøy hadde vi det faktisk, at vi klarte å glemme at vi hadde meldt oss på pre-party i regi av Vixen.

Men, det var ikke før dagen etter, at Peter oppdaget noe som lå og glinset under bordet. Først skjønte vi ikke hva det var…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

.. Men så fant vi det ut: Det var jo en knekt stiletthæl! Noen hadde altså klart å knekke av hælen sin på vorspillet vårt, uten å merke det på vei ut døra. Det vil med andre ord si, at noen har haltet rundt hele kvelden med bare én hæl! Haha, det må jo ha vært grusomt!

Det har ikke gitt resultater å prøve å finne eieren heller – så jeg vet faktisk ikke hvem som hadde skoproblemer den kvelden.

Men jeg må innrømme at jeg lurer litt, hver eneste dag 😉


 

/ God mandag – god ny uke! 👊🏼☀️

6 kommentarer
    1. Flirer litt her nå. Det er jo en veldig veldig kjedelig dings å miste. En av de man tar for gitt sitter fast og står på for en in action :-)) Går det egentlig an å overse å ha mistet den der?! Håper den kommer til rette 🙂

    2. Kanskje det lå der fra tidligere gjester? Vil jo være litt trøblete å gå rundt uten denne vil jeg tro..
      En annen ting, hva heter fargen på veggen i bakgrunnen? 🙂

    3. Åneeei, så kjedelig å miste den da 😛 Må jo ha merket at dem gikk å haltet da… Huff, sitter her å flirer litt for meg selv nå 😛 Ha en fin mandag, fine deg <3

    4. Det kan jo hende, men jeg er ganske sikker på at vi hadde oppdaget den – såpass skinnende og fancy som den jo var 😉
      Fargen heter “The Abyss” <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg