Flaut fra fortiden

Jeg legger så godt som aldri ut statusoppdateringer på min private Facebook. Men etter at Facebook lanserte minner-funksjonen, der man stadig vekk blir minnet på hva som skjedde på akkurat denne dagen for X antall år siden, har jeg ofte tenkt på hvor mye som har endret seg siden jeg logget på Facebook for første gang.

Jeg fikk Facebook-profil i 2007, og jeg kan bare vagt minnes hvordan vi brukte Facebook den første tiden. Jeg mener den fungerte som en slags dagbok, med daglige oppdateringer om stort og smått.

I dag hadde jeg planer om å scrolle meg tilbake til 2007, for å se hva slags ting jeg delte med vennene mine det første året på Facebook. Men jeg kom ikke lenger enn til 2010, før jeg følte jeg hadde funnet så mye representativt at jeg ikke orket scrolle mer.

Bare se på dette:


Javel… (Husker en kompis svarte at jeg burde ha kastet en kongle inn vinduet 😂)
 


Denne var jo litt dyp, da…
 


Det var jul 😅
 


Tar du’n? Postet i mars? Fjær på engelsk..? Rundt hjørnet? 😉
 


Hadde fått meg lugg, da 😂🙈
 


Store og små ting opptok meg på denne tida 🎉
 


Akkurat møtt Peter og veldig forelska 😆❤️
 


Dette husker jeg 😂
 


Neida, såå…
 


Jeg lurer fortsatt, for å si det sånn..
 


Okei, det var jo ganske imponerende faktisk 😋
 


…Og enkelte ting har ikke endret seg på 7 år 🙈
 


“fml” 😅
 


Gravid og irritert 👍🏼
 

Dette er altså et lite utvalg fra min profil etter tre år på Facebook! Jeg tør rett og slett ikke tenke på alt jeg må ha postet det første året, da Facebook var nytt og spennende og veldig rart. Jeg tror det er best å bare la det ligge X-)
 

/ Ikke alt var bedre før 😉

14 kommentarer
    1. Syntes faktisk ikke disse var så ille. Er selv like gammel som deg og fikk vel facebook rundt de tider selv. Men hos meg popper det opp; “skjer a?” typ annenhver dag 😛 eller, “Endelig helg”, “da var det jul da”, “nettopp inntatt middag” altså jeg døøøøør :O haha!

    2. *humrer* Trøst deg med at alle andre på den tida var like teite, og at det bare var sånn det var for alle. Litt som hockeysveis og skulderputer! 🙂

    3. Jeg takker FB for å gi meg disse tilbakeblikkene daglig, slik at jeg får se hvor teite ting jeg skrev, gremmes litt, og så slette dem. 😀

    4. Det var en del sånne hos meg og, om det er noen trøst! Spesielt korte ting som “er sliten”, “er glad” osv. Skjønner ikke hva jeg (vi) tenkte med?! 😀

    5. Takk, det var en fin trøst! 😀 Føler Facebook burde kommet med bruksanvisning, vi fomlet jo rundt og kløna i tre ÅR, minst! Det er ganske lenge 😉

    6. Jeg slettet også for et par år siden… Tanken på at det skulle ligge på nett til evig tid ble for mye😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg