Jeg er en salty bitch

Jeg har jo skrevet om det mang en gang før, at kommentarfeltet på bloggen er fascinerende greier. Stort sett er det kommentarer som omhandler innleggene, men en gang i blant dukker det jo opp litt mer spenstige ting 😉

Her om dagen fikk jeg en kommentar der det stod at jeg var en “salty bitch”.


 

Dette gikk jo så klart ikke upåaktet hen, for hva i all verden er en “salty bitch”? En bitch er vel ikke akkurat positivt ladet, men blir det bedre eller verre med “salty” foran?

Peter hadde heller aldri hørt uttrykket før, så der var det ingen hjelp å få. Jeg henvendte meg til min personlige google på snap som jeg pleier når jeg står fast, men denne gangen var det ingen hjelp å få fra Snoogle heller!

Ingen hadde hørt om “salty bitch” før, og Snoogle måtte faktisk bruke Google 😉


Takk til følgerne som googlet for meg! 😍
 

Definisjonene som gikk igjen, var at Salty Bitch er: 

♥︎ “One who is depressing, sad and overall dampens the mood of others”

♥︎ “Someone who is so awsome others can´t handle it”

♥︎ “Someone who is butthurt at life in general”

Jeg antar det ikke var den midterste definisjonen som var hensikten med kommentaren, for den var jo ikke akkurat vennligsinnet.

Men likevel må jeg jo få si, at for en kjedelig småbarnsmor som meg, så er det jo unektelig litt spennende å bli titulert som “The salty bitch” en gang i blant. Det sparker jo litt, gjør det ikke?

Og for å sette prikken over i’en, våknet jeg til denne meldingen fra min bestevenninne i dag morges:


“Ugliness for ten years” eller sende “salty bitch” videre 😂
 

/ God langhelg – og følg umulius82 på snap for mer salty-bitch-moro 🎉

9 kommentarer
    1. Uttrykket salty betyr å ikke tåle å bli snakka til/få kritikk, bli lett irritert på andre, og generelt bli fort sur… (Dette gjelder spesielt i dataspillsammenheng).
      Forøvrig så skjønner jeg ikke hva den personen skulle kalle deg det. For du er ingen av de tingene der. 🙁
      Men det er i alle fall forklaringen på hva salty er..
      Synes du virker som ei ålreit dame, med masse humor som jeg digger, og det med bunaden, så digg å ta den av seg er noe av det beste som finnes etter en lang dag med den på 😀
      Ha en super lørdag, Christina.
      Hilsen Helene 🙂

    2. jeg så deg i larvik her om dagen. sto bak deg på butikken og du lukta bæsj og kattepiss. teo som har driti på deg eller sliter du med fisehullet etter fødsel?

    3. altså Elak, du har seriøse problemer!! skaff deg hjelp, vær så snill! forøvrig syns jeg det er ett passende kallenavn du har valgt deg

    4. Jeg tror det er Elak som har driti på seg…
      Fantastisk at du slipper gjennom slike kommentarer. Hvor latterlig det enn er så flirer jeg meg skakk! Jeg trodde tiss og bæsj humoren var på topp rundt 4 års alder, men den varer kanskje lenger??

    5. Barnslig kommentar av Elak over her, men han/hun har jo et poeng da. Om du er en salty bitch eller ei vet jeg ikke, men slik som du fremstiller deg på blogger så er du definitivt salty.
      Det beste eksemplet er da du svarte folk i kommentarfeltet ditt under A.B. styret.

    6. Elak:
      Stor bokstav er en fin ting. Både etter punktum og ved bruk av navn. Ikke for å være Elak altså..

    7. Herremin, hva er det med voksne folk? Om elak er voksen da, virker mer som en liten drittunge! Stå på fine du, vi er mange som elsker det du skriver og videoene du lager ❤️ Takk for at det finnes sånne som deg! Ærlig og hærlig!!

    8. Tror elak har behov for oppmerksomhet, og at negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet. Det er jo litt stakkarslig å forsøple kommentarfeltet ditt med sure oppgulp.
      Stå på Christina😄 Vi er mange som digger deg!

    9. Huff… Heier veldig på ytringsfriheten men kunne nesten ønske at du blokkerte alle meldinger fra elak. Blir helt uvel av å lese beskjedene. Det skremmer meg at der finnes folk med behov for å ytre seg på den måten. Er det rart at barn mobber hverandre og sier de slemmeste ting? Dette er noe av det groveste jeg har lest. Men ytringsfriheten er vel viktigere enn at jeg blir litt uvel. Får bare droppe å lese kommentarfeltet jeg. Akkurat som visse andre som ikke liker visse blogger står fritt til å ikke lese dem 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg