Møtte meg selv i Malaga!

Det var mye rart jeg hadde forventet å se da vi dro på dagstur til Malaga i går. Spanske señoritas i fargerike kjoler, gamle menn i store hatter, fotballgale småbarn og kanskje noen mandelfrelste gateselgere.

Men det var én ting jeg definitivt IKKE hadde forventet: Å få sjokk da vi kom hjem, og gikk gjennom bildene på kamerarullen! For der fikk jeg nemlig se et bilde av meg selv, og meg selv – på skateboard!

Jeg satt altså og sveipet meg gjennom kamerarullen, da hun dukket opp. På et helt tilfeldig bilde, der jeg gikk gatelangs og ante fred og ingen fare:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Altså: Jeg synes aldri jeg ligner på de folka som andre mener jeg ligner på, men i dette tilfellet blir jeg nødt til å gjøre et unntak. For som Mary-Kate og Ashley, Marcus og Martinus, og to dråper vann: Vi er da ganske så like..? x-)

Så, kjære ukjente (og litt yngre og langt mer sporty) søster, hvis du leser dette: Send meg en mail. Hadde det ikke vært kult om vi to kunne møtes og finne på noe moro? Vi kan starte pop-duo sammen!

Eventuelt hadde det vært supert om du bare kunne tenkt deg å passe Peter litt i helgene når jeg er sliten og trenger litt alenetid.

Ser frem til å høre fra deg.

Mvh,
Din ukjente søster

/ 🙎🏼🙎🏼😆

17 kommentarer
    1. Du verden! Det der var nesten litt sprøtt! Eller som gubben sa da jeg viste ham bildet: de var jo ikke akkurat så veldig ulike… Tidenes underdrivelse. 😁

    2. ånei to salty bitches… verden trenger ikke flere som snakker om hemorider og tror dem er bedre enn alle andre nå

    3. Ja fy søren, dere ligner jo!!
      Det er morro med sånne dobbeltgjengere. Vi er på Mallorca og her om dagen satt det en mann i restauranten jeg trodde var pappa lenge. Skal sies at vi skulle møte mamma og pappa nede i restauranten og jeg stod venta på broren min med familie. Stod lenge å trodde det var pappafram til den ordentlige pappaen min kom gående bak oss😂
      Kos dere masse på ferie!

    4. Så kult! Det blinkskuddet da 😊
      Må le å Elak over her. Jo verden trenger faktisk enda flere « salty bitches. Det beviste du akkurat nå 😂
      Kos dere masse på ferie, fine familien ❤️

    5. Haha så vittig!! Passe på Peter ja.. lol. Hun tar nok kontakt nå med de to gode forslagene du kom med 😎😂💜

    6. Jeg var på ferie i Egypt da jeg plutselig trodde jeg såg søsteren min.
      Den dama var helt.. Hvorfor var søster?n her, og uten å si det til meg! Jeg skjønte ingenting inntil hun begynte å snakke et språk jeg ikke forstod, og som jeg viste at søsteren min hvertfall ikke kunne! Ganske så sprøtt å se

    7. Elak- du må jobbe litt med gramatikken din!
      Du bør vite når man skal bruke «de» og « dem».
      Ser bedre ut å gjøre det riktig, vettu!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg