Jeg har sagt opp

I starten av mai nevnte jeg såvidt at det hadde vært litt småkaotisk i blogg-kulissene en stund, og at jeg ønsket å si fra om at det kom til å komme noen endringer her på bloggen snart.

Og årsaken til det, er at min tid som Side2-blogger er over.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Etter 2,5 år under Nettavisen og deretter Egmont, har jeg nå valgt å si opp min kontrakt. Det er ingen dramatikk bak det valget, men det er naturlig nok både litt trist og litt rart på samme tid.

Det blir veldig rart å takke for seg i Egmont, for mange av folkene der har vært en del av blogghverdagen min helt siden tiden i Nettavisen. Det er en gjeng med fine folk – som jeg gleder meg til å følge videre fra sidelinjen. Jeg vil for alltid være dem takknemlig, spesielt Nettavisen som ga meg sjansen og hadde trua på både hemoroider og smilefjes 🙂

Men i dag er altså oppsigelsestiden min over, og dermed er dette min siste dag som Side2-blogger. I morgen begynner et nytt kapittel i Konatil sitt liv, bloggen ruller videre og jeg gleder meg kjempemasse til fortsettelsen! Men siden hele Side2-oppsettet skal fjernes, ønsket jeg å forklare hvorfor.

For deg som leser vil det forhåpentligvis ikke utgjøre store forskjellen, for bloggadressen vil forbli den samme inntil videre. Men jeg er veldig spent på hvordan bloggen kommer til å se ut med nytt design, for det kommer til å bli litt annerledes.

Jeg håper dere er tålmodige, og har en liten dose forståelse for at dette er ekstra utfordrende å håndtere via spansk nett på ferie 😉 Jeg er heller ikke spesielt teknisk av meg, men håper å få ordnet ting som eventuelt viser seg ikke å fungere som de skal.

Jeg må også innrømme at jeg hadde planer om å bytte toppbilde for å markere overgangen, men siden jeg ikke er spesielt fan av forandringer, ble det rett og slett for mye på én gang for mor 😉

Men jeg er i alle fall kjempespent på fortsettelsen, for du vet hva de sier: Når én dør lukkes, åpnes det et vindu 😉
 

/ Takk for alt, Nettavisen – takk for alt Side2 ❤️

27 kommentarer
    1. Du er tøff som våger å gå nye veier. Jeg tror det er viktig med forandringer i blant, slik at man både får nye utfordringer og ny motivasjon til å fortsette. Forandringer er ALLTID skummelt, men den som intet våger intet vinner. Jeg heier på deg!

    2. Masse lykke til med fortsettelsen ❤️ Kjente det i magen eit lite øyeblikk der; trodde du skulle fortelle at bloggertilværelsen var over. Godt det ikkje var sånn ❤️ Nyt ferielivet!

    3. Leste først Peter sin blogg om turen med taubanen og høydeskrekken din. Så kommer jeg til din blogg, og ser at du har sagt opp. Et øyeblikk der trodde jeg at du hadde sagt opp Peter etter den turen 😂😂😂
      Heldigvis var det bare side2 som forsvinner. Så lykke til med ny blogg😊

    4. Godt å se at du fortsetter som blogger 🙂
      Blir spennende å følge med på hva som skjer videre her 😀 Synes forøvrig at designet/layouten ser bra ut også ^^
      Lykke til videre :)!

    5. Bare for å skryte litt, men vi satt og ute på takterrassen til kl 23 og dette er i Bergen. Bra vi og skal snart til Spania og kjøle oss litt ned. Designet ser og bra ut. Lurte forresten på om du vil anbefale gondolbanen? Har litt høydeskrekk selv og syns ikke noe spesielt om Ulriksbanen heller, men gubben sier hver gang vi kjører forbi at opp dit vil han. Burde eg da bli med eller sende han opp med ungene?

    6. Spennende med “ny” blogg😊 Litt liten skrift, ellers bra😊 Fortsett å kos deg på ferie☀️

    7. For å svare på spørsmålet ditt angående det nye utseendet på bloggen din; Jeg ser egentlig ingen stor forskjell, men for meg spiller det ingen rolle hvordan det ser ut – bare du fortsetter med blogginga!😉❤

    8. Det gamle designet var uten logo på toppen, derfor måtte jeg ha et toppbilde med logo på. Og nå er det gamle toppbildet flyttet over i nytt design med logo, derfor står det “kona til” to ganger. Men skal ikke ha det sånn, altså 😉

    9. Shit pomfritt, jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare deg.. Om du klarer å tenke at gondolbanen går hver dag hele året og at det går bra hver dag hele året, vil jeg anbefale deg å ta turen 😉 Det kommer jo til å gå bra, og det var virkelig flott på toppen – men jeg må innrømme at jeg var så nervøs på vei opp og ned at jeg svettet oppover. Men ungene (og Peter) storkoset seg.
      Send meg en melding når dere er på plass da, må høre hva du går for 😉 Tvi tvi uansett om du tar turen eller venter på bakken!

    10. Så spennende med forandring! Jeg elsker bloggen din, men må bare si at den nye skrifttypen ikke er min favoritt. Jeg skal likevel klare å lese de utrolig gode innleggene dine! Jeg blir glad hver gang jeg trykker meg innpå her, stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg