Ja ja, juni 🌸

Ålreit, skal innrømme at månedens siste dag kom som et sjokk her jeg sitter, jeg trodde av en eller annen grunn det var i starten av neste uke. Men juni har vært fantastisk for en sommer-elsker som meg, og det er vel derfor det har gått litt surr i dagene 🙂

Nå er det flere måneder siden jeg hadde en oppsummering sist, og det passer jo perfekt å starte igjen på en lørdag. Her er litt av det som skjedde i måneden som straks er forbi ♡

JUNI

Beste kjøp

Det må jo ha vært mine nye hvite sko! Etter en særdeles dårlig runde i vaskemaskinen for de forrige, trodde jeg alt håp var ute. Men så fikk jeg tips fra en herlig leser om at skoene fortsatt selges i butikk. Sommeren var reddet! (Jeg har forøvrig ikke gitt opp å få de gamle hvite igjen, det kommer snart en oppdatering)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Beste bomkjøp

Et ola-skjørt som ikke sitter der det skal, og som kryper oppover lårene og blir litt-for-kort-for-en-36-åring. Ye ye.

Fullførte prosjekt

Budrunda! Vanvittig nervepirrende, og en utrolig følelse.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Prosjekt som videreføres til neste måned

Ja, hva er det som ikke videreføres til neste måned..? Moroa har såvidt begynt, og akkurat nå er det skikkelig stille før stormen. Et godt sted å starte, er vel med prosjekt pakking og prepping av hus som skal selges.

Peter-øyeblikk

Forrige mandag skulle jeg på vel-møte, og Peter skulle passe barna + datteren til naboen som også skulle på det samme møtet. Møtet varte litt lenger enn forventet, så jeg sendte en melding for å høre om alt gikk bra hjemme. Jeg fikk til svar at alt gikk supert, og at de faktisk feiret lillesnuppas første “strike”. Han hadde tatt med de tre barna på bowling! Jeg fikk helt sjokk, for jeg hadde satt frem både perler og malepensler før jeg dro.. Kule-pappa 1 – Mamma 0 😉

Christina-øyeblikk

Teknisk sett var dette i slutten av mai, men et mer treffende Christina-øyeblikk kommer jeg nok aldri til å oppleve.. Da jeg møtte meg selv i Malaga 😂


 

Herligste øyeblikk

Det skjer jo herlige ting hver dag med barn i hus, men å komme ned på hytta igjen, og se hvor store barna har blitt siden vi var her i fjor – det var gøy! Gleden over å rekke opp til ting som var utenfor rekkevidde i fjor, herlig syn 🙂

Tristeste øyeblikk

Det har blitt mange tårer denne måneden, sykdom i familien, og vi blir nok en gang minnet på hvor skjørt livet er.

Bilde som aldri havnet på bloggen
 


Vet ikke hva som er verst, den søvnige mannen, eller den provisoriske solhatten
 

Friskus

Jeg har nesten trent hver dag! I dag trente jeg også.. nesten. 🙈

Daffus

Man blir litt daff av å ha en hund som er dårlig i magen.. Stakkars Teo’n vår.

Månedens seier

Budrunda. For noen nervepirrende og grusomme timer.

Yndlingssanger

Denne måneden er det så mange sanger jeg har trallet på, at jeg ikke klarer å velge ut noen. Alle sangene ligger på lista mi på spotify 🙂

/ Takk for nå juni – og velkommen juli, håper du blir like fin!

5 kommentarer
    1. På skoene vil jeg anbefale deg å prøve med slikt såpestykke en ofte bruker på barneklær for å få vekk flekker. “På stell” heter den. Den har fjernet alle flekker hos oss på alt mulig, så verdt et forsøk!
      Hvilket merke er skoene i forresten ?

    2. Du vet det sikkert fra før, men ris og kylling + rause doser Zoolac pleier å kurere gruff når det gjelder dårlige hundemager. God bedring til lille Teo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg