Dagens lille: Megler-spøken

Her om dagen hadde vi altså Jeanett, verdens triveligste bolig-fotograf, på besøk og vi skravlet så fælt at jeg på et tidspunkt måtte spørre om jeg skulle holde kjeft sånn at hun fikk konsentrert seg.

Jeg hadde jo styra en del i forkant av denne dagen, og var så nysgjerrig på hvordan det er å jobbe utelukkende som fotograf for et meglerfirma. Er alle kundene like stresset som meg?

Jeanett fortalte, og det var gøy å høre om de ulike typene hus-selgere som finnes. Alt fra rydde-stressede-selgere som meg, til “vi-har-akkurat-spist-middag-vil-du-vi-skal-rydde-av-bordet-før-du-fotograferer”-selgere som kanskje ikke helt vet hva det vil si å ta bilder til en salgsoppgave.

Da Jeanett skulle gå, spurte hun om det var noe vi hadde glemt å ta bilde av – og jeg svarte på tull “Vi har glemt boden, og inni garasjen”. Alle som har tatt bilder før salg vet jo at disse rommene knapt er mulige å komme inn i på selve foto-dagen, så vi lo litt, før Jeanett smilte lurt.

Så spurte hun om vi ikke skulle tulle litt med megleren vår. Han er verdens triveligste fyr, så da hun skulle knipse bilder av husets fasade, åpnet jeg garasjeporten – slik at alt rotet nærmest veltet ut. Og Jeanett knipset, mens vi humret godt begge to.

Hun skulle sende alle de ferdig redigerte bildene til megler samme dag, og jeg er mildt sagt spent på hva han tenker om fasade-bildet. Haha.

/ Solgt! 🏠📷

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg