Storfint besøk!

I går skjedde noe skikkelig trivelig. Noe helt spesielt jeg har gledet meg til i flere uker!

For helt siden jeg startet bloggen, har jeg hatt en spesiell person som har kommentert på mange av innleggene mine. Vedkommende har sendt smilefjes og gode ord til både Peter og meg med jevne mellomrom, og selv om vi ikke kjenner denne trofaste bloggleseren, har vi etterhvert blitt veldig glad i henne.

Noen husker kanskje at jeg skrev om et julekort vi fikk i posten for to år siden som varmet skikkelig – og hvor morsomt det er at man kan føle at man etter hvert “kjenner noen” bare ved å lese kommentarene i kommentarfeltet.

Med tida har vi blitt venner på Facebook, og sendt mange meldinger om litt av hvert. Frøkna bor på andre siden av landet, og da hun for noen måneder siden ble invitert til bursdag i Larvik i august – sa jeg at hun måtte love å stikke innom når hun først var i nærheten.

Og i går ringte det på døra! Og der stod Liv 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Og at det var vårt første møte, var det vel ingen som skulle tro – for makan til koselige timer er det lenge siden jeg har vært borti. Skravla gikk fra start til slutt, og det var altså så trivelig!

Ikke bare var det koselig endelig å få møte dama bak alle de fine kommentarene, hun hadde med seg hjemmelagde gaver til hele familien Klonk også ❤️

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mitt eget sitteunderlag!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En til som ble megaglad ;-)
 

Såpass hyggelig var det, at vi ikke klarte å runde av før skravlingen hadde gått langt over i barnas leggetid – og Liv rakk ikke engang å komme seg halvveis ut døra før vi fant ut at dette må vi gjøre igjen. 

Og vips så hadde vi utstedt vår første invitasjon til kaffe og kaker og overnatting i det nye huset. Og vi gleder oss stort, alle mann 🙂

9 kommentarer
    1. Ååå så hyggelig. Bare nok en bekreftelse på hvor ufattelig jordnære dere er 😁 heldige Liv og heldige dere😁

    2. Sånn som det der er EKTE og det er så herlig <3 Har opplevd det selv, ja at en bloggleser har dinget på døra! Man blir litt satt ut, men fy søren det er ganske sterkt og eg tror bare det er me som har opplevd det som vet hva me mener med det 🙂 Tenk at du betyr så mye for en fremmed person!? Det betyr enormt skal eg si deg og dere kommer til å få det kjempegøy fremover! Tro meg! 🙂
      Klem Vibbedille 🙂

    3. Liv (eller kan du Christina spørre Liv): de bokstavene på sitteunderlagene, er de sydd/brodert på før eller etter at du har tovet underlaget? Eller hvordan har du gjort det? Har nemlig akkurat kjøpt garn og skal strikke to sitteunderlag til julegave. Så ønsker jeg å ha navn på, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal gjøre det.
      Takk for svar på forhånd 🙂

    4. Hei Malin S☺️ Jeg har brukt en teknikk som heter nålefilting. Jeg bruker en spiss nål, beregnet til formålet, og stikker tråden ned i det tova sitteunderlaget. Du kan nok spør i en håndarbeidsbutikk om hva du trenger av utstyr😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg