Vi maler stua!

Er det noe jeg liker, så er det å se på at andre jobber! Eller det vil si, jeg elsker å se på videoer av folk som fikser ting. Og da særlig oppussing 😉 

Det er noe fascinerende med å se forandringer skje, og særlig når det går unna i et visst tempo.

Men da jeg luftet ideen til Peter om å filme våre første malingsstrøk i vårt nye hus, kikket han bare dumt på meg. Filme at vi maler en vegg? Er ikke det utrolig kjedelig å se på?

Bare vent, svarte jeg – vi legger den ut i fort-film, det blir gøy!

Så her kommer en liten videosnutt av våre første vegger som får en brutal forandring – drømmen om en mørk TV-hule er i ferd med å bli virkelighet 😉

video:Vi maler stua!

(Musikk med tillatelse: Philter – The Black Box)

/ Ikke sant det er gøy å se andre jobbe? 😆

15 kommentarer
    1. Hurra! Sikker tilfeldig, men det var skikkelig morsomt at det kom den der Jotun-reklamen med han mannen som snakker om “nesting” og de to som maler huset sitt før dere dukka opp 😀

    2. Jeg leser bloggen din for første gang. Har alltid tenkt at det må være kjedelig, vet ikke hvorfor. Jeg leser ikke rosablogger! Men du er morsom og herlig befriende. Jeg må bare spørre, har du noe utdanning?

    3. Nei – har slutta med det.. Syns teip har en tendens til å slippe maling innunder uansett, da er det bedre å investere i god pensel og bruke litt ekstra tid med stødig hånd 😉

    4. Maler dere oppå tapeten? Blir resultatet bra? Har alltid vært skeptisk til at mønsteret skal synes gjennom, så jeg har alltid tatt av tapeten før jeg har malt :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg